Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 9 stycznia 2012, 07:04

autor: Adrian Werner

Crafting Skills (Umiejętności Rzemiosła)

Crafting Skills to jedna z kategorii Umiejętności Załogi. Zebrane podczas przygód surowce, materiały i plany techniczne warto wykorzystać do wytwarzania własnych przedmiotów. Zależnie od wybranej specjalizacji wasza załoga będzie mogła konstruować pancerze, uzbrojenie, implanty czy inne przydatne gadżety.

Crafting Skills (Umiejętności Rzemiosła) - ilustracja #1

W trakcie niezliczonych przygód zgromadzicie masę surowców i części składowych różnorodnych przedmiotów. Zrobienie z nich użytku umożliwią wam właśnie Crafting Skills. Zależnie od wybranej specjalizacji umiejętności z tej grupy pozwalają na wytwarzanie pancerzy, uzbrojenia, implantów i innych użytecznych elementów ekwipunku. Wyprodukowane przedmioty będziecie mogli potem wykorzystać sami lub sprzedać je, zarabiając przy tym sporo kredytów. System Craftingu (Rzemiosła) został w Star Wars: The Old Republic zaprojektowany tak, aby nie odrywał was od przeżywania ekscytujących przygód. Dlatego zadanie wytwarzania przedmiotów można powierzyć członkom załogi, nawet gdy postać gracza nie przebywa akurat na statku. Poza produkcją ekwipunku istnieje też opcja jego ulepszania, a metody dokonania tego można odkryć, analizując przedmioty wykonane przez inne postacie.

W skład Crafting Skills wchodzą:

  • Armormech – umiejętność wytwarzania zbroi dla wojowników, którzy nie korzystają z Mocy. Surowcami mogą być metale i ich stopy, również materiały syntetyczne.
  • Armstech – umiejętność wykorzystywania metali i materiałów syntetycznych do produkcji blasterów oraz broni służących do walki w zwarciu. Wśród możliwych do wytworzenia przedmiotów znajdują się m.in. pistolety, karabiny, karabiny snajperskie, działka szturmowe i strzelby. Korzystający z Armstech potrafią też produkować modyfikacje zwiększające skuteczność uzbrojenia.
  • Artifice – umiejętność tworzenia i modyfikowania ekwipunku dla użytkowników Mocy. Umożliwia m.in. wykorzystanie kryształów o różnorodnym przeznaczeniu do produkcji mieczy świetlnych i pancerzy.
  • Biochem – umiejętność wytwarzania środków medycznych i substancji zwiększających możliwości organizmu. Biochemicy produkują apteczki, stymulanty o czasowym działaniu i implanty wpływające na układ nerwowy.
  • Cybertech – umiejętność konstrukcji droidów i różnorodnych gadżetów. Do tej drugiej kategorii zaliczają się m.in. małe komputery noszone na głowie, które umożliwiają lepszą orientację w czasie starć.
  • Synthweaving – umiejętność wytwarzania materiałów syntetycznych z kryształów, fragmentów artefaktów i różnorodnych chemikaliów. Następnie te materiały służą do produkcji pancerzy dla użytkowników Mocy.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej