autor: Marcin Skierski
Conquest 2: Vyrium Uprising - sequel kosmicznego RTS-a sprzed lat pojawił się na Kickstarterze
W serwisie Kickstarter wystartowała kolejna zbiórka pieniędzy. Tym razem możemy sfinansować produkcję gry strategicznej Conquest 2: Vyrium Uprising. Jest to kontynuacja tytułu wydanego w 2001 roku, nad którą pracuje studio PeeZocker.
Studio PeeZocker uruchomiło kolejną akcję w serwisie Kickstarter. Tym razem możemy przyczynić się do sfinansownia gry strategicznej Conquest 2: Vyrium Uprising – kontynuacji wydanej w 2001 roku produkcji Conquest: Wojny Pogranicza.
Twórcy opracowali do tej pory 50% dzieła i potrzebują 675 tysięcy dolarów na dokończenie prac. Jest to spora suma biorąc pod uwagę fakt, że do tej pory zebrano niecałe 10 tysięcy dolarów, a do końca akcji pozostało 21 dni. W przypadku osiągnięcia wyznaczonego limitu, tytuł trafi na rynek w wersji na PC. Nie ustalono jeszcze ewentualnej daty premiery.
Conquest 2: Vyrium Uprising jest kosmiczną grą reprezentującą gatunek RTS, w której wybudujemy własną bazę złożoną z licznych fabryk i ośrodków badawczych. W walce z przeciwnikami będziemy dowodzić armadą różnego rodzaju statków kosmicznych, charakteryzujących się odmiennymi atrybutami.
Rozgrywka w głównej mierze polegać będzie na zarządzaniu surowcami, ulepszaniu floty, a także walce o powiększenie własnego terytorium. Pokierujemy oddziałami jednej z czterech ras, które do tej pory nie zostały jednak ujawnione. Deweloper pracuje jeszcze nad zbalansowaniem poszczególnych stron konfliktu, opracowaniem kampanii i zaprojektowaniem intuicyjnego interfejsu.
Studio PeeZocker zapowiada, że jeśli uda się zgromadzić dużo więcej pieniędzy od wyznaczonych 675 tysięcy dolarów, w pozytywny sposób odbije się to na zawartości gry. Dostaniemy wtedy więcej jednostek, budynków i technologii do odblokowania, każda rasa otrzymałaby oddzielną kampanię i pojawiłoby się więcej trybów multiplayer. Za dodatkowe środki stworzona zostałaby również wersja na Maca, a także urządzenia mobilne korzystające z systemów operacyjnych iOS oraz Android.
W skład studia Peezocker wchodzą doświadczeni ludzie pracujący wcześniej nad wieloma produkcjami. Eric Peterson (założyciel zespołu Peezocker) współtworzył pierwszą część Conquest. Nazwa dewelopera wzięła się ze slangu i oznacza kogoś, kto idzie własną drogą. Miejmy zatem nadzieję, że twórcy bez nacisków ze strony wydawcy w przypadku sukcesu akcji stworzą dokładnie taką grę, jaką sobie wymarzyli.