Combat Mission Campaigns w planie wydawniczym Nicolas Games
Firma Nicolas Games poinformowała, że jej planie znalazła się wyśmienita strategia: Combat Mission Campaigns.
(Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji GRY-OnLine.)
Firma Nicolas Games poinformowała, że jej planie znalazła się wyśmienita strategia: Combat Mission Campaigns.
Combat Mission Campaigns to gra wojenna na poziomie operacyjnym, w której gracz dowodzi siłami do wielkości dywizji w czasie krwawych walk na froncie wschodnim II wojny światowej, w latach 1941-45. Pracując na silniku gry Combat Mission: Barbarossa to Berlin, , Combat Mission Campaigns umożliwia dowodzenie oddziałami na poziomie operacyjnym, a następnie rozgrywanie bitew na poziomie taktycznym. CMBB i CMC dzielą się informacjami, dlatego dyspozycja i stan jednostek, doświadczenie, zmęczenie, zaopatrzenie, teren, pogoda, pora dnia są zintegrowane z obiema grami. Planuj strategie, wydawaj rozkazy i rozmieszczaj jednostki oraz kieruj nimi na dynamicznej izometrycznej mapie 3D, a gdy jednostki zbliżą się na zasięg strzału, CMC tworzy bitwy (pozycje jednostek, stan, pogoda, pora dnia etc…), które zostaną rozegrane w CMBB. Po zakończenie bitwy taktycznej, CMBB przesyła wyniki do CMC i gra toczy się dalej na poziomie operacyjnym.
CMC daje graczowi mnóstwo narzędzi do efektywnego zarządzania i walki jednostkami. Jednym kliknięciem myszy można wyświetlić spis wszystkich jednostek, znajdujących się pod komendą gracza. W jednej chwili można sprawdzić „Gotowość” dowolnej jednostki, cecha ta jest połączeniem sprawności bojowej, zmęczenia oraz akcji i bitew, w których jednostka bierze udział, co pozwala określić ogólny poziom jej skuteczności.
W skrócie, Combat Mission Campaigns dodaje elementy operacyjne i strategiczne, o które zawsze prosili miłośnicy Combat Mission! Rosjanie i Niemcy manewrują jednostkami na poziomie plutonów, kompanii i batalionów, gracz może nawet zostać podwładnym oficera kierowanego przez komputer lub innego gracza.
CECHY:
- Manewrowanie elementami plutonu, kompanii lub batalionu, w tym czołgami, działami, pojazdami i piechotą.
- Po każdej ze stron znajdują się wojska w sile dywizji.
- Dowódcy i ich sztaby są określane przez Dowodzenie, Organizację i Agresywność, mające wpływ na ich działanie i skuteczność bojową.
- Możliwość zdefiniowania wielu ról w jednej kampanii, co umożliwia graczowi interakcje z ludźmi i SI po obu stronach.
- Sztuczna Inteligencja skupiona na działaniach operacyjnych może przejąć oddziały wcielając się w jedną lub kilka ról w grze.
- Gra wieloosobowa umożliwiająca kilku graczom zmierzenie się z SI lub innymi graczami.
- Silnik gry wieloosobowej do koordynacji ruchu wielu ról i graczy.
- Możliwość zdobywania doświadczenia przez jednostki po udanych walkach oraz zdobywanie medali za udane akcje.
- Dokładne odwzorowanie jednostek oparte na narodowości, dywizji i randze, oraz możliwość tworzenia własnych portretów niektórych oficerów.
- System gotowości łączący sprawność, zmęczenie oraz bitwy i akcje, w których bierze udział jednostka, umożliwia określenie ogólnego poziomu sprawności.
- Możliwość transportu jednostek za pomocą wielu pojazdów, takich jak Ciężarówki, Konie, Motocykle, Transportery i Rowery.
- Znakomity system mgły wojny, pokazujący ograniczone informacje ze względu na widoczność nieprzyjacielskich jednostek, ale biorący także pod uwagę czas przekazywania informacji między jednostkami, rodzaj wykorzystywanych sygnałów i inercję większych jednostek przy reagowaniu na nowe rozkazy.
- Możliwość wglądu w historyczny rozwój gry, zawierająca wciąż ulepszany widok „Co wydarzyło się naprawdę”.
- Możliwość przesyłanie wiadomości między dowódcami, w tym opóźnienie wiadomości uzależnione od wykorzystywanych sposobów komunikacji.
- Ścieżki łączności oparte na radiach różnej jakości i typu, a także telefony, pojazdy, konie, narciarzy i biegaczy.
- Taktyczne pola walki o powierzchni do 4 kilometrów kwadratowych, oraz rejony operacyjne o powierzchni setek kilometrów kwadratowych.
- Dołączone pełne edytory map, układu sił, tur, pory dnia i pogody.
- Edytor map umożliwia zastosowanie 9 różnych warunków terenowych (głęboki śnieg, śnieg, lekki śnieg, głębokie błoto, błoto, mokro, wilgotno, sucho, bardzo sucho) oraz różnorodność typów terenu, w tym Miasta/Miasteczka, Wioski, Farmy, Bagna, rzadkie i gęste skały, lasy, drogi i tory kolejowe.