Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
press release Nicolas Games Press Release 3 lipca 2006, 15:15

Combat Mission Campaigns w planie wydawniczym Nicolas Games

Firma Nicolas Games poinformowała, że jej planie znalazła się wyśmienita strategia: Combat Mission Campaigns.

(Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji GRY-OnLine.)

Firma Nicolas Games poinformowała, że jej planie znalazła się wyśmienita strategia: Combat Mission Campaigns.

Combat Mission Campaigns to gra wojenna na poziomie operacyjnym, w której gracz dowodzi siłami do wielkości dywizji w czasie krwawych walk na froncie wschodnim II wojny światowej, w latach 1941-45. Pracując na silniku gry Combat Mission: Barbarossa to Berlin, , Combat Mission Campaigns umożliwia dowodzenie oddziałami na poziomie operacyjnym, a następnie rozgrywanie bitew na poziomie taktycznym. CMBB i CMC dzielą się informacjami, dlatego dyspozycja i stan jednostek, doświadczenie, zmęczenie, zaopatrzenie, teren, pogoda, pora dnia są zintegrowane z obiema grami. Planuj strategie, wydawaj rozkazy i rozmieszczaj jednostki oraz kieruj nimi na dynamicznej izometrycznej mapie 3D, a gdy jednostki zbliżą się na zasięg strzału, CMC tworzy bitwy (pozycje jednostek, stan, pogoda, pora dnia etc…), które zostaną rozegrane w CMBB. Po zakończenie bitwy taktycznej, CMBB przesyła wyniki do CMC i gra toczy się dalej na poziomie operacyjnym.

CMC daje graczowi mnóstwo narzędzi do efektywnego zarządzania i walki jednostkami. Jednym kliknięciem myszy można wyświetlić spis wszystkich jednostek, znajdujących się pod komendą gracza. W jednej chwili można sprawdzić „Gotowość” dowolnej jednostki, cecha ta jest połączeniem sprawności bojowej, zmęczenia oraz akcji i bitew, w których jednostka bierze udział, co pozwala określić ogólny poziom jej skuteczności.

W skrócie, Combat Mission Campaigns dodaje elementy operacyjne i strategiczne, o które zawsze prosili miłośnicy Combat Mission! Rosjanie i Niemcy manewrują jednostkami na poziomie plutonów, kompanii i batalionów, gracz może nawet zostać podwładnym oficera kierowanego przez komputer lub innego gracza.

CECHY:

  • Manewrowanie elementami plutonu, kompanii lub batalionu, w tym czołgami, działami, pojazdami i piechotą.
  • Po każdej ze stron znajdują się wojska w sile dywizji.
  • Dowódcy i ich sztaby są określane przez Dowodzenie, Organizację i Agresywność, mające wpływ na ich działanie i skuteczność bojową.
  • Możliwość zdefiniowania wielu ról w jednej kampanii, co umożliwia graczowi interakcje z ludźmi i SI po obu stronach.
  • Sztuczna Inteligencja skupiona na działaniach operacyjnych może przejąć oddziały wcielając się w jedną lub kilka ról w grze.
  • Gra wieloosobowa umożliwiająca kilku graczom zmierzenie się z SI lub innymi graczami.
  • Silnik gry wieloosobowej do koordynacji ruchu wielu ról i graczy.
  • Możliwość zdobywania doświadczenia przez jednostki po udanych walkach oraz zdobywanie medali za udane akcje.
  • Dokładne odwzorowanie jednostek oparte na narodowości, dywizji i randze, oraz możliwość tworzenia własnych portretów niektórych oficerów.
  • System gotowości łączący sprawność, zmęczenie oraz bitwy i akcje, w których bierze udział jednostka, umożliwia określenie ogólnego poziomu sprawności.
  • Możliwość transportu jednostek za pomocą wielu pojazdów, takich jak Ciężarówki, Konie, Motocykle, Transportery i Rowery.
  • Znakomity system mgły wojny, pokazujący ograniczone informacje ze względu na widoczność nieprzyjacielskich jednostek, ale biorący także pod uwagę czas przekazywania informacji między jednostkami, rodzaj wykorzystywanych sygnałów i inercję większych jednostek przy reagowaniu na nowe rozkazy.
  • Możliwość wglądu w historyczny rozwój gry, zawierająca wciąż ulepszany widok „Co wydarzyło się naprawdę”.
  • Możliwość przesyłanie wiadomości między dowódcami, w tym opóźnienie wiadomości uzależnione od wykorzystywanych sposobów komunikacji.
  • Ścieżki łączności oparte na radiach różnej jakości i typu, a także telefony, pojazdy, konie, narciarzy i biegaczy.
  • Taktyczne pola walki o powierzchni do 4 kilometrów kwadratowych, oraz rejony operacyjne o powierzchni setek kilometrów kwadratowych.
  • Dołączone pełne edytory map, układu sił, tur, pory dnia i pogody.
  • Edytor map umożliwia zastosowanie 9 różnych warunków terenowych (głęboki śnieg, śnieg, lekki śnieg, głębokie błoto, błoto, mokro, wilgotno, sucho, bardzo sucho) oraz różnorodność typów terenu, w tym Miasta/Miasteczka, Wioski, Farmy, Bagna, rzadkie i gęste skały, lasy, drogi i tory kolejowe.