autor: Tomasz Pyzioł
Colonies - taktyczny FPS na bazie TRIBES 2
Nieznany do tej pory zespół AcidStorm Entertainment pracuje nad ciekawie zapowiadającą się taktyczną grą akcji FPS pt. Colonies. Jest to pierwszy komercyjny projekt AcidStorm, którego członkowie dotychczas zajmowali się amatorskim tworzeniem modów do Half-Life.
Nieznany do tej pory zespół AcidStorm Entertainment pracuje nad ciekawie zapowiadającą się taktyczną grą akcji FPS pt. Colonies. Jest to pierwszy komercyjny projekt AcidStorm, którego członkowie dotychczas zajmowali się amatorskim tworzeniem modów do Half-Life.
Colonies bazować będzie na silniku Torque, który doskonale sprawdził się w grze TRIBES 2. Gra przeznaczona będzie głownie do rozgrywki wieloosobowej przez Internet, chociaż twórcy nie wykluczają wprowadzenia trybu single player z ciekawą fabułą. Oprócz zwykłej nawalanki w grze znajdzie się wiele elementów strategii, taktyki i RPG. Akcja rozgrywać się ma na odległej planecie, gdzie ludzie przybyli w poszukiwaniu nowych źródeł surowców.
Do dyspozycji otrzymamy ok. 30 rodzajów różnego typu uzbrojenia. Na początku drużyna dysponować będzie jedynie bronią konwencjonalną, jak np. karabinami szturmowymi, laserami czy granatami. Jednak w miarę dokonywania nowych odkryć technologicznych dostępny arsenał znacznie się zwiększa. Co ciekawe - w zależności od wyboru ścieżki rozwoju przez każdą z drużyn, dwie tego samego typu bronie mogą charakteryzować się zupełnie innymi parametrami i właściwościami. Oprócz tego gracze będą mogli używać pojazdów, budować wieżyczki strzelnicze, baterie słoneczne oraz wykonywać inne czynności zwiększające możliwości drużyny.