Codex of Victory - strategia autorów Majesty 2 i serii Warlock zadebiutuje 16 marca
Zespół Ino-Co, mający na koncie m.in. Majesty 2: The Fantasy Kingdom Sim oraz serię Warlock, poinformował, że jego następna gra, czyli strategia Codex of Victory, trafi na pecety 16 marca. Produkcja połączy rozbudowę bazy w czasie rzeczywistym z turowymi bitwami.
Znane z takich gier jak Majesty 2: The Fantasy Kingdom Sim, Fantasy Wars, Elven Legacy czy serii Warlock rosyjskie studio Ino-Co kończy prace nad swoim kolejnym projektem, czyli strategią wojenną Codex of Victory. Autorzy właśnie wypuścili nowy zwiastun, za pomocą którego poinformowali, że produkcja trafi do sprzedaży 16 marca tego roku. W planach jest wyłącznie wersja pecetowa. Warto wspomnieć, że wczesna edycja od kilku miesięcy jest sprzedawana w Steam Early Access, gdzie spotkała się z ciepłym przyjęciem.
- Deweloper gry: Ino-Co
- Wydawca: 1C
- Gatunek: strategia
- Platforma: PC
- Data premiery: 16 marca 2017 r.
Akcja gry osadzona jest w dalekiej przyszłości, która jest dosyć nietypowa jak na gatunek science fiction. Ludzkość zajmuje tutaj ponad dwadzieścia planet, ale struktura społeczna cofnęła się do wzorców ze średniowiecza. Imperium rządzi król, a poszczególne terytoria oddano pod pieczę baronom i lordom.
Fabuła obraca się wokół frakcji znanej jako Auguments, składającą się z ludzi, którzy zostali zmodyfikowani genetycznie i wyposażeni w liczne cyberwszczepy. Wszystko po to, aby lepiej radzili sobie w kosmosie i na obcych planetach. Uważają oni, że zwykli ludzie są więźniami swoich ułomnych ciał i dla własnego dobra powinni zostać podbici, a następnie ulepszeni za pomocą najnowszych zdobyczy techniki.
Gra oferuje trwającą ponad dwadzieścia godzin kampanię fabularną. Podróżujemy w niej z planety na planetę odpierając ataki wojsk Auguments. Na każdej z nich zajmujemy się rozbudową podziemnej bazy. Ta sfera rozgrywana jest w czasie rzeczywistym i wymaga zarządzania zasobami, dodawania nowych sekcji, prowadzenia badań technologicznych i konstruowania różnorodnych maszyn wojennych, gdyż to za ich pomocą toczymy wojnę.
Natomiast bitwy toczymy na powierzchni planet w trybie turowym i na mapach pokrytych siatkami heksów. W sumie dostępnych jest ponad dwadzieścia pięć typów jednostek, które z bitwy na bitwę możemy ulepszać.
Zabawę urozmaica system losowego generowania misji. Ponadto autorzy nie zapomnieli o trybie multiplayer, pozwalającym toczyć bitwy przez Internet.