Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 listopada 2020, 09:45

autor: Adrian Werner

CoD Warzone z poważnym błędem; gracze zabijają przez ściany

Dodanie systemu metra do Call of Duty: Warzone spowodowało pojawienie się błędu, który umożliwia opuszczenie mapy i bezkarne strzelanie przez ściany do innych graczy.

Grający w Call of Duty: Warzone odkryli nietypowego glitcha, który pozwala wyjść poza granice mapy i strzelać stamtąd do pozostałych graczy, nawet przez ściany. Problem jest tak poważny, że potrafi popsuć całą zabawę osobom, które nie przypadają za wykorzystywaniem podobnych błędów.

Pojawienie się glitcha wynika z niedawnej aktualizacji, która wprowadziła na mapę system metra. Po wydaniu patcha gracze zaczęli eksplorować każdy cal nowych terenów. Odkryli, że można zejść na tory, ale na większości peronów gra blokuje próby zbadania podziemnych tuneli. Wyjątkiem jest stacja Barakett Promenade East. Tam możliwe jest przeskoczenie przez znak z zakazem wstępu i nie skutkuje to standardowym ostrzeżeniem o opuszczeniu granic mapy. Po krótkiej podróży napotkamy ścianę, przez którą da się przeniknąć. Trafiamy wówczas do miejsca, z którego mamy podgląd praktycznie na całe pole bitewne i możemy bezkarnie strzelać do innych graczy, sami pozostając niewidzialnymi.

Akcję możecie zobaczyć na powyższym filmiku, przygotowanym przez kanał DefendTheHouse. Materiał pokazuje, jak duży potencjał do zepsucia innym zabawy ma ten błąd. O problemie zrobiło się już dosyć głośno, więc spodziewamy się, że zostanie on szybko usunięty.

Na razie potwierdzono istnienie tego buga w trybie Warzone Rumble. Nie wiadomo, czy pojawia się on w pozostałych wariantach rozgrywki.

Przypomnijmy, że Call of Duty: Warzone zadebiutowało 10 marca tego roku. Gra korzysta z modelu free-to-play i dostępna jest na PC oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4.

  1. Darmowe Call of Duty: Warzone – wreszcie Fortnite dla „dorosłych”!
  2. Call of Duty: Warzone – poradnik
  3. Call of Duty: Warzone – strona oficjalna
  4. Takie czasy, że zabawa w wojnę pozwoliła mi zachować przyjaciół

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej