Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 grudnia 2001, 14:06

autor: Tomasz Pyzioł

Co nowego szykują twórcy Dark Age of Camelot?

Minęły już dwa miesiące od premiery Dark Age of Camelot, najnowszej gry massive multiplayer online, bijącej ostatnio rekordy popularności. W związku z tym panowie z Mythic Entertainment postanowili ujawnić nieco szczegółów dotyczących przyszłości tego cRPG, rozgrywającego się w fantastycznym świecie wzorowanym na anglosaskiej mitologii. Chwalebne są zapowiedzi programistów, którzy chcieliby uwolnić DAoC od wszelkich bugów, oraz utrzymać jej popularność na najwyższym poziomie.

Minęły już dwa miesiące od premiery Dark Age of Camelot, najnowszej gry massive multiplayer online, bijącej ostatnio rekordy popularności. W związku z tym panowie z Mythic Entertainment postanowili ujawnić nieco szczegółów dotyczących przyszłości tego cRPG, rozgrywającego się w fantastycznym świecie wzorowanym na anglosaskiej mitologii. Chwalebne są zapowiedzi programistów, którzy chcieliby uwolnić DAoC od wszelkich bugów, oraz utrzymać jej popularność na najwyższym poziomie.

Po pierwsze można spodziewać się wielu kolejnych modyfikacji i zmian w grze, dotyczących nie tylko samej rozgrywki, ale również grafiki i muzyki. Jak wiadomo struktura sieciowych gier MMO (oparta o model serwer-klient), sprzyja wprowadzaniu wszelkich modyfikacji, patchy i zmian zarówno po stronie serwera, jak i łączącego się zawsze przez Internet klienta. Pierwszego dużego patcha można spodziewać się już wciągu kilku dni, natomiast w styczniu zapowiadają się zmiany dotyczące m.in. własnych domostw oraz używania koni. Jednocześnie Mythic postanowił przesunąć o kilka miesięcy plany wypuszczenia pierwszego dodatku rozszerzającego krainę.

Oto lista najciekawszych zmian, które wprowadzone zostaną w najbliższym patchu do Dark Age of Camelot:

  • pojawienie się drabin i możliwość wspinania się na nie,
  • będziemy już widzieli wystrzeliwane strzały przez innych graczy,
  • będzie możliwość czasowej zmiany kształtu postaci,
  • zostaną wprowadzone punkty łowców głów (w walce Realm vs Realm), oraz związany z tym Realm Store gdzie można przechowywać zdobyte punkty,
  • powstanie nowa linia ciosów dla graczy używających ognistych mieczy,
  • można będzie grupować się przed walką w Battlegroups,
  • poprawiona zostanie animacja wody, lawy i broni,
  • przybędzie wyjątkowych postaci NPC ze specjalnymi umiejętnościami walki,