Co najmniej 350.000 osób pobrało demo gry Saint's Row
Firma THQ ogłosiła, że wersja demonstracyjna gry Saint’s Row stała się, zaledwie w ciągu tygodnia od momentu premiery, jednym z najczęściej pobieranych programów, udostępnionych za pośrednictwem Xbox Live Marketplace.
Firma THQ ogłosiła, że wersja demonstracyjna gry Saint’s Row stała się, zaledwie w ciągu tygodnia od momentu premiery, jednym z najczęściej pobieranych programów, udostępnionych za pośrednictwem Xbox Live Marketplace.
W ciągu siedmiu dni demo zostało pobrane przez 350.000 posiadaczy konsoli Xbox 360. Biorąc pod uwagę fakt, że trafiło ono na wirtualne targowisko dwa tygodnie temu, możemy być pewni, że wynik jest obecnie jeszcze lepszy.
Jak informują przedstawiciele THQ, wersja demonstracyjna opisywanej pozycji jest jedynie częścią szeroko zakrojonej kampanii reklamowej. Obejmuje ona reklamy telewizyjne prezentowane w siedmiu krajach, krótkie zwiastuny gry puszczane w kinach przed rozpoczęciem właściwego seansu, a także klasyczne plakaty, billboardy oraz dodatki dołączane do egzemplarzy gry zamówionych przedpremierowo.
W tym ostatnim wypadku mamy na myśli bonusową płytę DVD, zawierającą demo, film Making of…, utwory pochodzące z gry, a także zestaw ikon i grafik.
Pracownicy THQ, w tym wiceprezes Bob Anielo, liczą na to, że kosztowna kampania, a także liczba pobrań dema wpłyną pozytywnie na sprzedaż pełnej wersji Saint’s Row. Oczekują, że ta gangsterska pozycja, stworzona na modłę serii Grand Theft Auto, stanie się jednym z najlepiej sprzedających się produktów w okresie wakacyjnym.
Europejska premiera gry Saint’s Row odbędzie się 1 września 2006 roku. Amerykanie będą mogli ją nabyć trzy dni wcześniej – 29 sierpnia. Więcej informacji na temat SR znajdziecie w naszej Encyklopedii.