Co kupują Polacy? Wiedźmina 3: Krew i wino. Top Empik - Tydzień 21 i 22
Wiedźmin 3: Krew i wino to niekwestionowany hit minionych dwóch tygodni w sieci sklepów Empik. Zapraszamy do zapoznania się z najchętniej kupowanymi grami z uwzględnieniem podziału na platformy.
Najnowszy dodatek do Wiedźmina 3, zatytułowany Krew i wino zawładnął listami hitów na PC i PlayStation 4. Wersja na konsolę Xbox One ukazała się w naszym kraju niestety jedynie w formie cyfrowej, wobec czego nie została ona uwzględniona w niniejszym zestawieniu. Ładnie poradził sobie także Overwatch. Propozycja Blizzarda na każdej z platform, na które jest dostępna, znalazła się na drugim miejscu. Na pecetach warto także zauważyć trzecią pozycję dla Total War: WARHAMMERA. Co prawda Games Workshop licencję na swoje marki rozdaje na prawo i lewo, ale akurat w tym przypadku możemy być pewni jakości otrzymanego produktu. Stary Świat wydaje się być niezłą odskocznią od wszechobecnych Simsów (seria Electronic Arts zajęła aż cztery miejsca w pierwszej dziesiątce pecetowych bestsellerów).
PC
1. | Wiedźmin 3: Dziki Gon - Krew i wino |
2. | Overwatch: Origins Edition |
3. | Total War: WARHAMMER |
4. | The Sims 4 |
5. | The Sims 4: Witaj w pracy |
6. | Wiedźmin 3: Dziki Gon |
7. | The Sims 4: Spotkajmy się |
8. | Football Manager 2016 |
9. | Tom Clancy's Rainbow Six: Siege |
10. | The Sims 4: Zestaw dodatków 2 |
PlayStation 3
1. | FIFA 16 |
2. | Far Cry 4 |
3. | Rayman Legends |
4. | Assassin's Creed: Rogue |
5. | Assassin's Creed IV: Black Flag |
PlayStation 4
1. | Wiedźmin 3: Dziki Gon - Krew i wino |
2. | Overwatch: Origins Edition |
3. | Uncharted 4 |
4. | Wiedźmin 3: Dziki Gon |
5. | Ratchet & Clank |
6. | FIFA 16 |
7. | Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 |
8. | Star Wars: Battlefront |
9. | Minecraft |
10. | Need for Speed |
Xbox 360
1. | FIFA 16 |
2. | Minecraft |
3. | Rayman Legends |
4. | Far Cry 4 |
5. | Assassin's Creed IV: Black Flag |
Xbox One
1. | Minecraft |
2. | Overwatch: Origins Edition |
3. | FIFA 16 |
4. | Rayman Legends |
5. | Star Wars: Battlefront |