Co do gier - PC czy konsole?
Odwieczne pytanie „Co do gier - PC czy konsole?” oraz związany z tym spór właścicieli jednych i drugich nabiera w ostatnim czasie kolorów. Rzecz jasna związane jest to z konsolami nowej generacji (m.in. PS2, GameCube i Xbox) i ogromną ilością gier pisanych wyłącznie z myślą o nich. Właśnie ten temat porusza ciekawy artykuł opublikowany na serwisie Adrenaline Vault – „Division of Gaming Labor: PC vs. Console”. Jego autor przedstawia w nim fakty dotyczące typów gier wydanych na konsole (gry zręcznościowe, platformowe, strzelaniny, itp.) i komputery PC (strategiczne, cRPG, symulacje, ekonomiczne, itp.) oraz przyczyny takiego stanu rzeczy, tj. predyspozycje danego sprzętu, oczekiwania konsumentów, itp. Myślę, że warto zapoznać się z tym tekstem. Zapraszam.
Odwieczne pytanie „Co do gier - PC czy konsole?” oraz związany z tym spór właścicieli jednych i drugich nabiera w ostatnim czasie kolorów. Rzecz jasna związane jest to z konsolami nowej generacji (m.in. PS2, GameCube i Xbox) i ogromną ilością gier pisanych wyłącznie z myślą o nich. Właśnie ten temat porusza ciekawy artykuł opublikowany na serwisie Adrenaline Vault – „Division of Gaming Labor: PC vs. Console”. Jego autor przedstawia w nim fakty dotyczące typów gier wydanych na konsole (gry zręcznościowe, platformowe, strzelaniny, itp.) i komputery PC (strategiczne, cRPG, symulacje, ekonomiczne, itp.) oraz przyczyny takiego stanu rzeczy, tj. predyspozycje danego sprzętu, oczekiwania konsumentów, itp. Myślę, że warto zapoznać się z tym tekstem. Zapraszam.