autor: Szymon Liebert
Co Assassin's Creed III zyskał na PC? – film o pecetowej wersji gry po polsku
Pecetowa wersja Assassin’s Creed III otrzymała parę dodatków graficznych względem edycji konsolowych. Omawia je pracownik firmy Nvidia w filmie, do którego przygotowaliśmy polskie napisy.
Firmy Nvidia i Ubisoft wypuściły film, który prezentuje zalety pecetowej wersji Assassin’s Creed III. Przygotowaliśmy polskie napisy do tego materiału. Przedstawiciel producenta odpowiedzialnego za karty GeForce opowiada w nim o kilku technologiach zastosowanych w grze i pokazuje je w działaniu na konkretnych przykładach. Chociaż konsolowemu wydaniu trzeciej części serii wiele zarzucić nie można, na pecetach jest ona jeszcze lepsza.
TXAA i tesselacja - to część bajerów, które sprawiają, że pecetowy Assassin’s Creed III wygląda lepiej od konsolowych odpowiedników. Pierwsza z technologii to „technika wygładzania krawędzi, która ogranicza migotanie i drobny ruch”. Tesselacja, dostępna na kartach kompatybilnych z DirectX 11, „dynamicznie zwiększa liczbę wielokątów, np. wygładzając ślady stóp podczas poruszania się w śniegu”. Sprawdźcie te cuda w ruchu.
Assassin’s Creed III zadebiutował na Xboksie 360 i PlayStation 3 w ubiegłym miesiącu. Gra okazała się świetna, ale nie perfekcyjna. Wiele z jej problemów wynikało z drobnych błędów. Posiadacze pecetów, którzy mogą poznawać przygodę Connora od wczoraj, nie muszą się o nie martwić. Edycja na komputery zawiera bowiem dotychczasowe poprawki. Assassin’s Creed III kosztuje 139,90 zł na PC i jest dostępny w polskiej wersji językowej (napisy).