Za lepszymi drogami w Cities Skylines 2 nie poszły zmiany w nieruchomościach
Mechanika budowania w Cities: Skylines 2 prawdopodobnie będzie wyglądać identycznie jak w poprzedniej odsłonie cyklu. Wskazują na to materiały opublikowane przez twórców.
Dwa dni temu mogliśmy zobaczyć jak prezentują się drogi w Cities: Skylines 2. Na pierwszy rzut oka widać, że Colossal Order posłuchał opinii graczy i wprowadził szereg potrzebnych zmian. Wygląda jednak na to, że nie wszystkie aspekty rozgrywki zostaną usprawnione. Wiele wskazuje bowiem, że mechanika budowania została w 2015 roku.
W Cities Skylines budowanie opiera się na siatce złożonej z niewielkich kwadratów. Powoduje to, że nie da się stworzyć działek pozbawionych kątów prostych. Wchodzi to więc w konflikt z drogami budowanymi po łuku i powoduje, że powstają przerwy w pokryciu obszaru. Dobrze pokazuje to poniższa grafika.
W dzienniku deweloperskim prezentującym drogi w Cities Skylines 2, pojawiły się urywki pokazujące, jak będzie wyglądać budowanie. Wynika z nich, że ponownie będziemy mieć do czynienia z taką samą siatką. Oznacza to, że droga biegnąca po łuku wygeneruje ten sam problem.
Na problem ten zwrócił uwagę użytkownik Reddita o pseudonimie AltAccount_123456. Opublikował on grafikę, na której widać właśnie przerwy w siatce, które do złudzenia przypominają te z Cities Skylines. Z resztą przekonajcie się sami.
Materiały z Cities Skylines 2 pokazują również inne przypadłości znane z poprzedniej osłony cyklu. Widać między innymi przerwy w polach, jeśli drogi nie przecinają się pod kątem prostym.
Więcej informacji na temat budowania w Cities Skylines 2 poznamy już niedługo. Z opublikowanego przez Colossal Order harmonogramu publikacji kolejnych dzienników dewelopera, wynika że ten element rozgrywki zostanie nam przybliżony 10 lipca.