autor: Tomasz Pyzioł
Ciekawostki ze świata gier (19/12/01)
Pojawiła się oficjalna strona najnowszej produkcji zespołu Creative Assembly z serii Total War. Mowa oczywiście o taktycznej strategii czasu rzeczywistego Medieval: Total War, która przeniesie nas w realia średniowiecznej Europy. Tym razem zamiast prowadzić do walki oddziały samurajów (Shogun: Total War) będziemy kierować opancerzonymi rycerzami, łucznikami czy różnego typu machinami oblężniczymi.
Pojawiła się oficjalna strona najnowszej produkcji zespołu Creative Assembly z serii Total War. Mowa oczywiście o taktycznej strategii czasu rzeczywistego Medieval: Total War, która przeniesie nas w realia średniowiecznej Europy. Tym razem zamiast prowadzić do walki oddziały samurajów (Shogun: Total War) będziemy kierować opancerzonymi rycerzami, łucznikami czy różnego typu machinami oblężniczymi.
Zachodni serwis AlliedAssault zamieścił specjalną modyfikację do wersji demonstracyjnej Medal of Honor: Allied Assault, pozwalający na odblokowanie wszystkich trybów rozgrywki wieloosobowej. Oprócz normalnie dostępnego Deathamatcha i Team Based Deathmatcha uaktywnianego z linii komand (MOHAANetDemo.exe +set developer "1" +set ui_console 1 +set g_gametype 2 +sv_maxclients 16 +map dm/mohdm6) można dodatkowo prowadzić rozgrywki w trybach: Round Based i Objective Based.
Jak można dowiedzieć się z wywiadu z twórcami Warrior Kings zamieszczonego na brytyjskim serwisie BlackCactus, premiera gry została po raz trzeci przesunięta, tym razem na 31 marca 2002. Z wywiadu możemy dowiedzieć się co nieco o sposobie prowadzenia rozgrywki w tej strategii czasu rzeczywistego, w dużej mirze przypominającej tą z Shogun: Total War.