Najlepsze reklamy z Super Bowl LIII (m.in. Pepsi, Microsoft i Hyundai)
Podczas Super Bowl LIII fani futbolu amerykańskiego po raz kolejny mogli obejrzeć mnóstwo interesujących i nietypowych reklam. Zaprezentowały się takie marki jak Pepsi, Microsoft, Hyundai czy Colgate.
5,25 miliona dolarów za 30 sekund. Tyle według CNBC musiały wydać firmy, które chciały się zareklamować w czasie Super Bowl LIII, czyli finałowego meczu o mistrzostwo ligi NFL w futbolu amerykańskim. Kwota zawrotna, lecz wiele koncernów decyduje się na jej wydanie zważywszy na popularność, jaką cieszą się w USA wspomniane rozgrywki. Jednak samo wykupienie czasu antenowego to nie wszystko. Trzeba się jeszcze jakoś wyróżnić, dlatego też niemalże tradycją stało się, że podczas Super Bowl można obejrzeć zabawne, szalone i nieraz nakręcone specjalnie na tę okoliczność spoty. Czym zaskoczyli nas spece od marketingu w tym roku? Zapraszamy do małego przeglądu.
Stella Artois
Zaczynamy od reklamy piwa Stella Artois, która została zapowiedziana przez samego Jeffa Bridgesa dwa tygodnie temu. Aktor wcielił się w niej w Jeffreya „The Dude” Lebowskiego z kultowego filmu Big Lebowski braci Coen. W spocie pojawiła się również Sarah Jessica Parker jako Carrie Bradshaw z Seksu w wielkim mieście.
Pepsi
Pepsi zdecydowało się na zaangażowanie aktora Steve'a Carrela (Biuro, Big Short) oraz raperów Lila Jona i Cardi B, którzy przekonują, że doskonale znany wszystkim czarny, słodki napój gazowany jest „bardziej niż OK”.
Hyundai
W przygotowanej na potrzeby Super Bowl LIII reklamie Hyundai możemy z kolei zobaczyć Jasona Batemana (Ozark, Bogaci bankruci) w roli ekscentrycznego operatora windy, która może jechać w dół, na piętra reprezentujące największe lęki pasażerów, lub w górę, by zabrać ich w przyjemne miejsca.
Microsoft
Firma Microsoft zdecydowała się na zaprezentowanie podczas Super Bowl LIII specjalnych kontrolerów Xbox przeznaczonych dla niepełnosprawnych. Na spocie możemy zobaczyć historię kilkorga dzieci, którym pady te ułatwiły zabawę z przyjaciółmi.
Olay
Przedstawiciele producenta kosmetyków Olay zdecydowali się na zabawę konwencją slashera i w swojej reklamie wyświetlonej podczas tegorocznego Super Bowl przekonują, że działanie ich produktów jest w stanie oczarować nawet bezwzględnego mordercę.
Budweiser
Włodarze Budweisera natomiast zdecydowali się na proekologiczne przesłanie i w swojej nowej reklamie zapewniają, że ich piwo warzone jest dzięki energii odnawialnej.
Pringles
Wiedzieliście, że można stworzyć 318 tysięcy kombinacji smaków chipsów Pringles? Niestety, nie wszyscy mogą ich spróbować, o czym przypomina poniższa reklama.
Michelob Ultra
Maszyny to jednak mają pecha – nie dość, że nie mogą spróbować Pringlesów, to jeszcze muszą obejść się smakiem piwa Michelob Ultra. Oby tylko nie wszczęły jakiegoś buntu z tego powodu.
Michelob Ultra Pure Gold
Podczas Super Bowl LIII zareklamowano jeszcze jeden produkt sygnowany marką Michelob Ultra. Tym razem jednak zrezygnowano z klimatów futurystycznych i postawiono na bliskość z naturą i ASMR.
Doritos
Czy smak czipsów Doritos sprawia, że chce się Wam śpiewać? Bo członkom grupy Backstreet Boys oraz Chance'owi The Rapperowi na pewno, co widać na poniższym spocie.
Expensify
Kolejna reklama z Super Bowl LIII i kolejny raper w roli głównej. Tym razem 2 Chainz zachwala aplikację Expensify.
Planters
Potrzebujesz nagłej dostawy orzeszków? Spokojnie, Mr. Peanut zapewni Ci ich świeżą dostawę, nie tylko gdy jesteś gwiazdą baseballa Aleksem Rodriguezem. I narzekania Charliego Sheena mu w tym nie przeszkodzą.
Colgate
Pasty Colgate sprawią, że nie będziesz odstraszał ludzi zapachem Twojego oddechu, nawet gdy staniesz tuż przed ich twarzą. Przynajmniej tak przekonuje reklama puszczona w przerwie Super Bowl. W roli głównej Luke Wilson (Genialny klan, 3:10 do Yumy).
Toyota
Toyota postawiła w tym roku na motywację. Na przykładzie amerykańskiej futbolistki Antoinette „Toni” Harris pokazują, ile znaczy determinacja i reklamują swój hybrydowy samochód.
Amazon
Co by się stało, gdyby wirtualną asystentkę Aleksę wrzucić do szczoteczki do zębów, obroży dla psa lub stacji kosmicznej? Na to pytanie próbuje odpowiedzieć poniższa reklama Amazona, w której możemy zobaczyć między innymi Foresta Whitakera (Ostatni król Szkocji, Czarna Pantera) i Harrisona Forda (oryginalna trylogia Gwiezdnych wojen, cykl Indiana Jones).
W przerwie Super Bowl LIII można było również obejrzeć krótkie trailery filmów. Więcej na ich temat przeczytacie tutaj.