Chris Taylor ujawnia istnienie Dungeon Siege: Legends of Aranna
Na tegorocznych targach E3 studio developerskie Gas Powered Games oficjalnie zaanonsowało drugą część znakomitej gry akcji/cRPG, pt. Dungeon Siege. Jednak w świetle informacji jakie Chris Taylor przekazał wczoraj redaktorom serwisu IGN okazuje się, że zanim nastąpi premiera DSII (gdzieś w roku 2004), fani tej serii będą mogli zagrać w dodatek do części pierwszej. Nosi on tytuł Dungeon Siege: Legends of Aranna i ma trafić na półki sklepowe już listopadzie.
Na tegorocznych targach E3 studio developerskie Gas Powered Games oficjalnie zaanonsowało drugą część znakomitej gry akcji/cRPG, pt. Dungeon Siege. Jednak w świetle informacji jakie Chris Taylor przekazał wczoraj redaktorom serwisu IGN okazuje się, że zanim nastąpi premiera DSII (gdzieś w roku 2004), fani tej serii będą mogli zagrać w dodatek do części pierwszej. Nosi on tytuł Dungeon Siege: Legends of Aranna i ma trafić na półki sklepowe już listopadzie.
W prace nad rzeczonym rozszerzeniem zaangażowani są nie tylko programiści z zespołu Gas Powered Games, lecz także pracownicy studia Mad Doc Software. Całość prac nadzoruje Microsoft.
Akcja Dungeon Siege: Legends of Aranna rozgrywać się będzie w tym samym świecie fantasy, co w oryginalnej grze. Autorzy przygotowali dla graczy fascynującą historię, która jest kontynuacją wydarzeń, jakie miały miejsce w Dungeon Siege - przy czym stanowi ona swoistą całość i nie wymaga od grającego by wiedział o czym mówiła fabuła podstawowej gry. Świat Dungeon Siege poszerzony zostanie o dziewięć nowych, rozległych obszarów, a także o ponad 70 nowych zaklęć, szereg nowych monstrów, nowe rasy (w tym: Utraean – antyczna rasa ludzi, którzy władali potężną magią i przez wieki rządzili Aranną oraz Hassat i Zaurask – dwie rasy, które dawnej były niewolnikami potężnych Utraeanów, a teraz na pozostałościach ich kultury odbudowują swoje imperia) oraz nową postać gracza pół-giganta.
Licznym ulepszeniom, zarówno wydajnościowym jak i wizualnym, poddany zostanie silnik graficzny (dojdzie wiele nowych efektów towarzyszących np. rzucaniu zaklęć, nowe elementy otoczenia, itp.). Poprawie i rozbudowie ulegnie również komputerowe A.I. oraz interfejs użytkownika i system sterowania drużyną.
Więcej informacji na temat Dungeon Siege: Legends of Aranna znajdziecie w wywiadzie z Chrisem Taylorem zamieszczonym na sersie IGN.