autor: Grzegorz Bobrek
CDPROgram – nowy program lojalnościowy CD Projektu
W zeszły piątek (18 grudnia) ruszyły zapisy do bety nowego programu lojalnościowego firmy CD Projekt. Szczegóły projektu, ukrywającego się pod kryptonimem „CDPROgram”, dotarły dziś rano na skrzynki pocztowe zarejestrowanych testerów.
W zeszły piątek (18 grudnia) ruszyły zapisy do bety nowego programu lojalnościowego firmy CD Projekt. Szczegóły projektu, ukrywającego się pod kryptonimem „CDPROgram”, dotarły dziś rano na skrzynki pocztowe zarejestrowanych testerów.
„CDProgram” umożliwia polskiemu użytkownikowi ściąganie części z gier z oferty serwisu Good Old Games. Do zakupów wykorzystywana będzie nowa waluta – CDPunkty, która zastąpi dotychczasowe wirtualne pieniądze (wPLN). Wprowadzanie programu zablokowało na kilka dni korzystanie z uzbieranej w wPLN kwoty. Dziś doszło do konwersji na nową walutę zgodnie z przelicznikiem 1 wPLN = 2 CDPunkty. Punkty lojalnościowe otrzymują zarejestrowani użytkownicy za zakup gier z katalogu CD Projektu.
Ponadto, wszyscy uczestnicy zamkniętej fazy testów otrzymali całkowicie za darmo dodatkowe 150 CDPunktów. Na razie w ofercie znajduje się zaledwie dziesięć tytułów w dwóch kategoriach.
Gry za 300 CDPunktów:
- Disciples 2 GOLD
- Heroes of Might and Magic III Gold
- Prince of Persia: Sands of Time
- Sacred Gold
- Sensible Soccer 2006
Gry za 150 CDPunktów:
Jak widać aktualnie oferta jest dość skromna, jednak daje możliwość po raz kolejny zagrania w kilka prawdziwych klasyków. Trzeba też pamiętać, że to wyłącznie beta systemu. Finalna wersja ma ruszyć w połowie stycznia.