Wiadomość
gry
25 listopada 2001, 21:12
autor: Janusz Burda
C&C: Renegade – multiplayerowe szczegóły
Dan Cermack, jeden z producentów C&C: Renegade opublikował na oficjalnym forum gry kolejną informację z której można dowiedzieć się kilku nowych, dotyczących trybu multiplayer szczegółów na jej temat.
Dan Cermack, jeden z producentów C&C: Renegade opublikował na oficjalnym forum gry kolejną informację z której można dowiedzieć się kilku nowych, dotyczących trybu multiplayer szczegółów na jej temat.
- W trybie multiplayer postacie podzielone będą według dwóch kategorii: classes (klas) i ranks (stopni).
- Ranks to: Grunts (szeregowi żołnierze), officers (oficerowie), Special Forces (żołnierze sił specjalnych) oraz Bosses („Bosowie”)
- Classes to: Minigunner (strzelcy) , Heavy Weapons (ciężkozbrojni), Specialists (specjaliści) oraz Engineers (inżynierowie).
- Grunts dostępni będą w każdej chwili, bardziej zaawansowani żołnierze wymagać będą działających koszar (infantry producing building)
- Zniszczenie naszej elektrowni spowoduje dwukrotny wzrost ceny każdej z jednostek.
- Każda z postaci poza inżynierem posiadać będzie specyficzną dla siebie broń, pistolet z nieograniczoną amunicją oraz jeden ładunek czasowy C4.
- Dostępne będą dwa typy inżynierów: Grunt i Special Forces. Pierwszy (Grunt) posiadał będzie moduł naprawczy, pistolet, jeden zdalny i dwa czasowe ładunki C4. Drugi (Special Forces) posiadać będzie udoskonalony moduł naprawczy dwa zdalne i dwa czasowe ładunki C4 lub 9 min zbliżeniowych.
- „Punkty Nawigacyjne” (beacons) dostępne będą dla każdego (za odpowiednią cenę) i będą mogły być postawione wszędzie, jednak umiejscowienie ich w odpowiednim miejscu tzw. beacon zones (baraki i Hand of Nod) będzie równoznaczne z zakończeniem gry (jeżeli podczas tworzenia gry zostały ustawione odpowiednie parametry pozwalające na takie zakończenie rozgrywki).