Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 31 lipca 2013, 15:10

Castlevania: Lords of Shadow - porównanie grafiki PC vs PS3

Zapraszamy do obejrzenia porównania grafiki w grze Castlevania: Lords of Shadow wersji pecetowej i na konsolę PS3. Test został wykonany na komputerze z podzespołami marki AMD.

Wczoraj wieczorem ukazało się demo pecetowej wersji gry Castlevania: Lords of Shadow. Port na komputery PC ukazuje się blisko trzy lata po konsolowym debiucie. Oczywiście w związku z tym wydarzeniem postanowiliśmy przyjrzeć się bliżej oprawie graficznej dzieła firmy Mercury Steam i porównaliśmy je z edycją przeznaczoną na konsolę PlayStation 3. Test został wykonany na sprzęcie firmy AMD.

Castlevania: Lords of Shadow

Castlevania: Lords of Shadow nie jest niczym więcej, jak tylko portem gry wydanej wcześniej na konsolach. Na filmiku trudno wychwycić jakiekolwiek różnice pomiędzy grafiką PS3 i maksymalnymi ustawieniami PC - wyjątkiem są w tym przypadku przede wszystkim cienie, a także płynność animacji, która na konsolach, zarówno na PlayStation 3 jak i Xboksie 360 pozostawiała wiele do życzenia. Na ustawieniach minimalnych PC wygląd Castlevanii odstaje od jakości PC Max i maszyny Sony, również głównie za sprawą uboższego oświetlenia scen.

Pełna wersja gry w edycji PC ukaże się za niecały miesiąc, 27 sierpnia.

  1. Porównanie ustawień graficznych gry Castlevania: Lords of Shadow na PC i PS3 - wersja HD.
Castlevania: Lords of Shadow - porównanie grafiki PC vs PS3 - ilustracja #3

Konfiguracja komputera testowego

Procesor

AMD FX-8350

Płyta główna

AM3+ z chipsetem AMD 990FX

Karta graficzna

AMD Radeon HD 7950 3GB GDDR5

Pamięć RAM

4GB

Przemysław Zamęcki

Przemysław Zamęcki

Grał we wszystko na wszystkim. Fan retro gratów i gier w pudełkach, które namiętnie kolekcjonował. Spoczywaj w pokoju przyjacielu - 1978-2021

więcej