Castlevania: Lords of Shadow - porównanie grafiki PC vs PS3
Zapraszamy do obejrzenia porównania grafiki w grze Castlevania: Lords of Shadow wersji pecetowej i na konsolę PS3. Test został wykonany na komputerze z podzespołami marki AMD.
Wczoraj wieczorem ukazało się demo pecetowej wersji gry Castlevania: Lords of Shadow. Port na komputery PC ukazuje się blisko trzy lata po konsolowym debiucie. Oczywiście w związku z tym wydarzeniem postanowiliśmy przyjrzeć się bliżej oprawie graficznej dzieła firmy Mercury Steam i porównaliśmy je z edycją przeznaczoną na konsolę PlayStation 3. Test został wykonany na sprzęcie firmy AMD.
Castlevania: Lords of Shadow nie jest niczym więcej, jak tylko portem gry wydanej wcześniej na konsolach. Na filmiku trudno wychwycić jakiekolwiek różnice pomiędzy grafiką PS3 i maksymalnymi ustawieniami PC - wyjątkiem są w tym przypadku przede wszystkim cienie, a także płynność animacji, która na konsolach, zarówno na PlayStation 3 jak i Xboksie 360 pozostawiała wiele do życzenia. Na ustawieniach minimalnych PC wygląd Castlevanii odstaje od jakości PC Max i maszyny Sony, również głównie za sprawą uboższego oświetlenia scen.
Pełna wersja gry w edycji PC ukaże się za niecały miesiąc, 27 sierpnia.
Konfiguracja komputera testowego
Procesor | AMD FX-8350 |
Płyta główna | AM3+ z chipsetem AMD 990FX |
Karta graficzna | AMD Radeon HD 7950 3GB GDDR5 |
Pamięć RAM | 4GB |