autor: Radosław Grabowski
Capcom nie przygotowuje konwersji Okami z myślą o konsoli Wii
Wystarczy raz zagrać w Okami na platformie PlayStation 2, aby przekonać się, że pozycja owa znakomicie pasowałaby również do konsoli Wii. Jeden z głównych elementów przygód słonecznej bogini pod postacią białego wilka stanowi bowiem malowanie Niebiańskim Pędzlem różnych kształtów, celem np. zmieniania pór doby, wywoływania wichury i spowalniania upływu czasu. Firma Capcom jest jednak przeciwna.
Wystarczy raz zagrać w Okami na platformie PlayStation 2, aby przekonać się, że pozycja owa znakomicie pasowałaby również do konsoli Wii. Jeden z głównych elementów przygód słonecznej bogini pod postacią białego wilka stanowi bowiem malowanie Niebiańskim Pędzlem różnych kształtów, celem np. zmieniania pór doby, wywoływania wichury i spowalniania upływu czasu. Firma Capcom jest jednak przeciwna.
Przeglądając w ostatnich dniach zakamarki Internetu mogliśmy natrafić na nieoficjalne doniesienia, dotyczące poważnego zastanawiania się dalekowschodnich developerów ze wspomnianej korporacji nad wykonaniem konwersji Okami, dedykowanej Wii. Pod koniec przyszłego miesiąca zostanie jednak rozwiązany zespół Clover Studio, należący do Capcom i odpowiedzialny za omawianą grę. Oficjalnie nie ma więc planu przeniesienia tej ostatniej na nową stacjonarną platformę ze stajni Nintendo.