Call of Duty: Black Ops II - porównanie ustawień graficznych na PC
Zapraszamy do zapoznania się z krótkim filmikiem obrazującym różnice pomiędzy minimalnymi i maksymalnymi ustawieniami grafiki w grze Call of Duty: Black Ops II.
Wczoraj premierę miała kolejna część najpopularniejszej na świecie serii strzelanin, czyli Call of Duty: Black Ops II. Gra jest luźną kontynuacją historii opowiedzianej w "jedynce", część z misji w kampanii dla jednego gracza rozgrywa się w niedalekiej przyszłości, ale są też takie, które nawiązują do lat osiemdziesiątych ubiegłego wieku. Jak zwykle przy okazji dużej premiery pecetowej chcemy się z Wami podzielić krótkim filmikiem ukazującym różnice pomiędzy minimalnymi a maksymalnymi ustawieniami graficznymi danego tytułu.

Różnice pomiędzy ustawieniami minimum i maksimum są bardzo dobrze widoczne we wszelkich scenach rozgrywających się w mocno oświetlonych lokacjach. Głównie za sprawą bardzo słabej jakości tekstur, które nawet na ustawieniach Extra można nazwać zaledwie poprawnymi. Zmiana ustawień graficznych wpływa także bardzo mocno na wszelkiego rodzaju odbicia - uwagę zwracają szczególnie twarze postaci.
W przypadku scen o słabszym natężeniu światła przede wszystkim widać zmianę w sposobie wyświetlania roślinności - głównie trawy. Stosunkowo najsłabiej wszelkiego rodzaju różnice zaznaczają się w scenach dynamicznych, jak na przykład w trakcie szybowania do celu.
Ustawienia minimum | Ustawienia maksimum | |
Shadows | Off | High |
Texture Quality | Low | Extra |
Texture Filtering | Low | High |
Anti-Aliasing | Off | 8X MSAA |
Ambient Occlusion | Off | On |
Depth of Field | Low | High |