autor: Artur Falkowski
Burnout Dominator - nowe wiadomości
Nieco ponad miesiąc temu informowaliśmy was o nowej odsłonie Burnouta – arcade’owych, ultraszybkich i widowiskowych wyścigów na konsole. W wywiadzie udzielonym dla serwisu IGN przez Nicka Channona, producenta gry, dowiedzieliśmy się szeregu nowych informacji o grze Burnout Dominator, zmierzającej na konsole PSP i PS2.
Nieco ponad miesiąc temu informowaliśmy was o nowej odsłonie Burnouta – arcade’owych, ultraszybkich i widowiskowych wyścigów na konsole. W wywiadzie udzielonym dla serwisu IGN przez Nicka Channona, producenta gry, dowiedzieliśmy się szeregu nowych informacji o zmierzającej na konsole PSP i PS2 grze Burnout Dominator.
Jeżeli spodziewacie się, że w nowej produkcji zostanie rozbudowany tryb wypadków (Crash), musimy was rozczarować. Według zapewnień Channona, twórcy postanowili skoncentrować się na wyścigach. Mają być jeszcze bardziej dynamiczne i zróżnicowane (nowe tryby), niż w poprzednich odsłonach serii.
Ciekawą nowością będą „Signature Shortcuts”, skróty, które będzie można odblokować wykonując w odpowiednim miejscu „takedowna”, czyli doprowadzając do kraksy samochodu przeciwnika.
Jeżeli chodzi o różnice pomiędzy wersjami na PS2 i PSP, to najważniejszą, poza grafiką, stanowi wykorzystanie trybu online w przenośnej odsłonie Dominatora. Gracze będą mogli zsynchronizować swoje wyniki i czasy przejazdu z innymi. Ponadto w przyszłości za pomocą Internetu będzie można ściągnąć dodatkowe trasy.
Channon zdradził, że bardzo wiele czasu poświęcono na dopracowanie sterowania na PSP. Ma być „niesamowicie czułe” i pozwalać na świetne wyczucie wozu, nawet w przypadku, kiedy sterujemy D-padem.
Planowana data premiery obu wersji to marzec tego roku. Z pewnością do tego czasu pojawią się nowe informacje o tej wyczekiwanej produkcji, których nie omieszkamy wam przekazać.