Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 18 października 2007, 11:24

autor: Artur Falkowski

Brytyjski wywiad będzie rekrutować pracowników za pomocą reklam w grach

Zmieniające się czasy i rosnąca niechęć do reklam publikowanych w tradycyjnych środkach przekazu zmusza różne firmy i organizacje do prób wdrażania w życie nowych sposobów dotarcia do potencjalnych klientów. Jak donosi serwis GamesIndustry.biz, tak właśnie postanowiła uczynić brytyjska agencja wywiadowcza, która za pośrednictwem gier będzie próbować pozyskać nowych pracowników.

Zmieniające się czasy i rosnąca niechęć do reklam publikowanych w tradycyjnych środkach przekazu zmusza różne firmy i organizacje do prób wdrażania w życie nowych sposobów dotarcia do potencjalnych klientów. Jak donosi serwis GamesIndustry.biz, tak właśnie postanowiła uczynić brytyjska agencja wywiadowcza Government Communications Headquarters, która za pośrednictwem gier będzie próbować pozyskać nowych pracowników.

Ostatnie badania przeprowadzone przez CNET Networks UK oraz Internet Advertising Bureau wykazały, że gracze nie są przeciwni wprowadzaniu reklam w grach, o ile te nie naruszają spójności wirtualnego środowiska. Dlatego też brytyjski wywiad postanowił skorzystać z tego typu formy promocji, by dotrzeć do młodych ludzi.

Akcja rozpocznie się pod koniec października i potrwa przez miesiąc. Jej koordynacją zajmie się przedsiębiorswo TMP Worldwide, a wykonawcą zostanie specjalizująca się w reklamach w grach firma Massive Inc. Już niedługo więc będzie można ujrzeć reklamy brytyjskiej agencji między innymi w produkcjach firmowanych nazwiskiem Toma Clancy’ego, w Need For Speed Carbon oraz Enemy Territory: Quake Wars.