autor: Radosław Grabowski
Brak Full Auto w 2005 roku
Rynkowy debiut konsoli Xbox 360 nastąpi już za mniej, niż cztery tygodnie – zgodnie z zamiarami korporacji Microsoft najpierw rozpocznie się sprzedaż w Stanach Zjednoczonych, a dopiero potem w Europie i Japonii. Dość niedawno zakładano jeszcze, iż w gronie tzw. tytułów startowych nowej platformy elektroniczno-rozrywkowej figurować będzie ciekawa pozycja pt. Full Auto. Niestety stanie się inaczej.
Rynkowy debiut konsoli Xbox 360 nastąpi już za mniej, niż cztery tygodnie – zgodnie z zamiarami korporacji Microsoft najpierw rozpocznie się sprzedaż w Stanach Zjednoczonych, a dopiero potem w Europie i Japonii. Dość niedawno zakładano jeszcze, iż w gronie tzw. tytułów startowych nowej platformy elektroniczno-rozrywkowej figurować będzie ciekawa pozycja pt. Full Auto. Niestety stanie się inaczej.
Aktualny plan wydawniczy znanego koncernu SEGA umieszcza premierę niniejszej gry autorstwa pracowników firmy Pseudo Interactive w lutym przyszłego roku. Zabawa traktować ma o walce kierowców samochodów na śmierć i życie niczym w pamiętnej serii Carmageddon i Twisted Metal. Oznacza to, że wirtualne auta wyposażone zostaną w rozmaite rodzaje broni (karabiny maszynowe, wyrzutnie rakiet etc.), aby siać totalne spustoszenie wśród przeciwników i elementów otoczenia.
Wprawdzie wszystkie czterokołowce będą posiadały mocne karoserie, ale mimo tego zobaczymy na nich realistyczne uszkodzenia. Ponadto developerzy zaoferują nie tylko tryb rozgrywki jednoosobowej, lecz także opcję multiplayer, obsługującą maksymalnie ośmiu chętnych za pośrednictwem Xbox Live.