autor: Janusz Guzowski
Borderlands: The Pre-Sequel – nowe DLC 16 grudnia
16 grudnia ukaże się nowe DLC do gry Borderlands: The Pre-Sequel. Ultimate Vault Hunter Upgrade Pack: The Holodome Onslaught wprowadzi dodatkowy wątek fabularny, dzięki któremu zmierzymy się na arenie z kolejnymi falami nacierających przeciwników.
16 grudnia ukaże się Ultimate Vault Hunter Upgrade Pack: The Holodome Onslaught, dodatek DLC do gry Borderlands: The Pre-Sequel. Rozszerzenie wprowadzi poboczny wątek fabularny – pojawią się w nim Gaige i Axton, którzy właśnie wrócili z misji na Pandorę. Ponieważ podczas wykonywania zadania ominęły ich wydarzenia przedstawione w Borderlands: The Pre-Sequel, proszą Athenę o streszczenie najważniejszych momentów. Gaige i Axton nie są zbyt cierpliwymi słuchaczami i w gruncie rzeczy zależy im na najbardziej krwistych i brutalnych kawałkach. Gracz wciela się w bohatera opowieści Atheny, a jego zadanie polega na odpieraniu kolejnych fal wrogów na arenie The Holodome Onslaught. Wśród przeciwników pojawią się najbardziej rozpoznawalne postacie z podstawowej wersji gry, ale też zupełnie nowy materiał. Przy okazji tej radosnej rozwałki będziemy mogli zdobyć nieznane wcześniej uzbrojenie, moduły klasowe czy stroje. Dodatek zwiększy także maksymalny poziom postaci do 60.
DLC trafi na platformy PC, PlayStation 3 oraz Xbox 360 i będzie kosztowało 9,99 euro (około 41 złotych). Dodatek jest częścią przepustki sezonowej, zatem osoby, które wykupiły ją wcześniej otrzymają nową zawartość za darmo. Przepustka zawiera również poprzednie rozszerzenie do gry Borderlands: The Pre-Sequel – Handsome Jack Doppelganger Pack, pozwalające wcielić się w antagonistę drugiej części gry. Docelowo do The Pre-Sequel mają ukazać się cztery rozszerzenia. Zgodnie z zapowiedziami producenta, studia 2K Australia, przyszłe dodatki będą zawierały nowe postacie grywalne i kampanie.
Oprócz tego w przyszłym tygodniu zostanie wydana darmowa aktualizacja do gry. Wprowadzi ona tryb Ultimate Vault Hunter, charakteryzujący się jeszcze wyższym poziomem trudności. Dodatkowo będziemy mogli zresetować wszystkie postępy w kampanii w dowolnym momencie, jak również włączyć skalowanie przeciwników do aktualnego poziomu gracza.