Bombshell zadebiutuje w styczniu i otrzyma prequel na silniku Duke Nukem 3D
Studia Interceptor Entertainment i 3D Realms poinformowały, że RPG akcji Bombshell trafi na pecety pod koniec stycznia przyszłego roku. Ujawniono także prequel w postaci gry FPS, która zbudowana zostanie na leciwym silniku Build znanym m.in. z Duke Nukem 3D.
Wiemy już kiedy do sprzedaży trafi gra Bombshell, czyli RPG akcji powstające w studiu Interceptor Entertainment przy udziale zespołu 3D Realms. Produkcja zadebiutuje na pecetach 29 stycznia przyszłego roku. W planach są także wydania konsolowe, ale na po poczekamy dłużej i na razie autorzy nie są gotowi podać ich planowanej daty premiery.
Jednocześnie ujawniono także zawartość tzw. Cyfrowej Edycji Deluxe. Będzie ona kosztowała 39,99 dolarów (o pięć dolarów więcej niż wydanie standardowe) i zaoferuje dodatkowo:
- Cyfrowe artworki i mapę.
- Soundtrack skomponowany przez Andrewa Hulshula.
- Dostęp do bety gry FPS będącej prequelem Bombshell.
Tym samym, zapowiadając Edycję Deluxe autorzy przy okazji ujawnili nową grę. Na razie niewiele wiadomo o tej pierwszoosobowej strzelance. Wiemy, że opowie ona o pierwszym spotkaniu bohaterki Bombshell, czyli Shelly Harrison, z profesorem Jadusem Heskelem, w wyniku której wojowniczka straci swoje dobre imię oraz jedną z rąk. Co ciekawe, produkcja zbudowana zostanie na silniku Build Engine, tym samym, który powstał z myślą o Duke Nukem 3D, a potem napędzał takie tytuły jak Blood, Shadow Warrior czy Redneck Rampage. Poza kampanią projekt zaoferuje także tryb multiplayer PvP.
Przypomnijmy, że Bombshell powstało na gruzach projektu Duke Nukem: Mass Destruction. W wyniki pozwu ze strony studia Gearbox Software, spowodowanego bezprawnym użyciem marki Duke Nukem, autorzy musieli porzucić znane postacie oraz uniwersum i opracować fabułę od nowa. Mechanizmy rozgrywki pozostały jednak takie same.
Jak na RPG akcji przystało, w Bombshell zajmiemy się głównie walką z hordami wrogów. Gracz otrzyma ponad dziesięć typów uzbrojenia, które montowane będą w miejsce brakującej ręki tytułowej bohaterki. Nie zabraknie także opcji ulepszania tych części. Ponadto podczas zabawy będziemy gromadzili punkty doświadczenia, które potem wydamy na rozwijanie umiejętności postaci. Autorzy obiecują sporą swobodę działania. Lokacje będą duże i wypełnione licznymi opcjonalnymi zadaniami pobocznymi. Wszystko to napędzać ma najnowsza wersja silnika Unreal.