Bioshock Infinite - porównanie ustawień graficznych na PC
Zapraszamy do obejrzenia kilkuminutowego filmu porównującego minimalne i maksymalne ustawienia graficzne na PC najnowszej propozycji studia 2K, czyli w grze Bioshock: Infinite. Test powstał na sprzęcie firmy AMD.
Dziś premiera Bioshock Infinite, z całą pewnością jednej z najważniejszych gier kilku ostatnich lat. W związku z nią przygotowaliśmy kilkuminutowy filmik prezentujący różnice graficzne pomiędzy minimalnymi a maksymalnymi ustawieniami w pecetowej edycji dzieła Kena Levine'a. Zapraszamy do oglądania i komentowania.
Bioshock Infinite napędzany jest przez popularny silnik graficzny Unreal Engine 3. Różnice pomiędzy minimalnymi a maksymalnymi ustawieniami nie są gigantycznych rozmiarów, ale przy wyższych detalach wyraźnie widać znacznie ostrzejsze tekstury oraz dynamiczne cienie, których niskie detale są pozbawione. Nieco mniejszą rolę pełnią efekty postprocesów, a chętni zamiast zdawać się na ich oryginalne ustawienia mogą się w dowolnej chwili przełączyć na efekty generowane przez biblioteki DirectX 11.
Konfiguracja komputera testowego
Procesor | AMD FX-8350 |
Płyta główna | AM3+ z chipsetem AMD 990FX |
Karta graficzna | AMD Radeon HD 7950 3GB GDDR5 |
Pamięć RAM | 4GB |