autor: Jakub Wencel
Bez dodatkowego zdrowia w najnowszej „mutacji” Left 4 Dead 2
Przygotowana przez Valve akcja, w ramach której gracze Left 4 Dead 2 cyklicznie dostają nową „mutację” gry, trwa. Dzisiaj pojawiła się czternasta już z kolei taka modyfikacja, zmieniająca nieco – tradycyjnie już – zasady rozgrywki.
Przygotowana przez Valve akcja, w ramach której gracze Left 4 Dead 2 cyklicznie dostają nową „mutację” gry, trwa. Dzisiaj pojawiła się czternasta już z kolei taka modyfikacja, zmieniająca nieco – tradycyjnie już – zasady rozgrywki.
Tym razem jest to Healthpackalypse, w którym nieobecne są jakiekolwiek apteczki w trybie Versus. Można się z łatwością domyślić, że zdecydowanie podkręci to poziom trudności i uczyni przetrwanie w świecie gry opanowanym przez krwiożercze zombie jeszcze niebezpieczniejszym.
Cykl Mutation Week jest zaplanowanym na dwadzieścia edycji, specjalnym cotygodniowym eventem. Gracze mają okazję sprawdzić się w nowych trybach rozgrywki, najczęściej bardziej wyśrubowanych niż standardowe pod względem poziomu trudności. Przykładowo, w poprzednim tygodniu, pod nazwą Hard Eight wprowadzono możliwość walki aż z ośmioma zombie Special Infected, co jest liczbą dwukrotnie większą niż normalnie.
O ile przy każdej poprzedniej edycji Mutation Week Valve jako przedsmak podrzucało fanom nazwę następnej „mutacji”, na następny tydzień zapowiedziano Encore Week, który oznacza powtórzenie jednej z dotychczasowych modyfikacji rozgrywki w Left 4 Dead 2. Wyłoni ją specjalna ankieta – aby zagłosować na swój typ wystarczy odwiedzić „wbudowanego” w grę oficjalnego bloga produkcji.
Valve w krótkim oświadczeniu na swoim blogu zapowiedziało również dodatkowe aktualizacje zmierzające w tym tygodniu na PC, dotyczące trybu Versus. Z kolei użytkownicy Xboxa 360 otrzymają je nieco później.