autor: Szymon Liebert
Bethesda rejestruje znak towarowy Fallout dla programu telewizyjnego
Firma Bethesda Softworks zarejestrowała znak towarowy Fallout dla programu telewizyjnego, rozgrywającego się w postnuklearnym świecie. To oznacza, że przynajmniej teoretycznie wydawca ma możliwość zrealizowania serialu na podstawie tego uniwersum.
Firma Bethesda Softworks zarejestrowała znak towarowy Fallout dla „cyklicznego programu telewizyjnego, umieszczonego w postnuklearnym, apokaliptycznym świecie”. Dokument zauważony przez serwis The Vault rodzi pytania o to, czy popularna marka mogłaby powrócić w postaci serialu. Na razie jednak nic nie jest pewne, bo Bethesda wykonała podobny ruch jeszcze w 2009 roku, co nie przyniosło jednak żadnych rezultatów.
Informacja rzuca nowe światło na ubiegłotygodniowe wypowiedzi aktora podkładającego głos jednej z postaci w Fallout 3. Erik Dellums, znany fanom serii jako Three Dog, zasugerował na Twitterze, że jego bohater może niedługo powrócić. Dellums zaznaczył, że dopytał się o możliwość opublikowania tej „zajawki”, ale odmówił podania dalszych szczegółów. Bethesda Softwork jeszcze nie skomentowała tych doniesień.
Wcześniej zakładano, że wypowiedź aktora dotyczy następnej odsłony serii, która, według jeszcze innych plotek, ma rozgrywać się na terenie dzisiejszego miasta Boston. Bethesda podobno sprawdzała okolicę i interesowała się metropolią. Co do tego, że Fallout powróci wątpliwości nie ma żadnych – Bethesdzie udało się zwiększyć popularność marki i zarobić sporo pieniędzy na jej dwóch ostatnich odsłonach oraz dodatkach do nich.
Fallout powstał w 1997 roku, dzięki firmie Interplay Entertainment. Duchowy spadkobierca Wasteland zachwycił graczy ciekawą mechaniką, rozbudowaną fabułą oraz ciężkim klimatem, doprawionym czarnym humorem. Od Fallout 3 serią zajmuje się Bethesda, znana także z The Elder Scrolls. Najnowszą odsłonę marki, czyli Fallout: New Vegas przygotowało dla tej firmy studio Obsidian Entertainment.