Battlefield 5 dostanie mapy osadzone na Pacyfiku i frakcję japońską
Studio DICE udostępniło zwiastun pokazujący w akcji cztery nadchodzące mapy do Battlefielda V. Filmik jasno sugeruje również, że dalsze plany rozwoju gry obejmują japońską frakcję oraz poziomy osadzone na wyspach Pacyfiku.

Kilka dni temu studio DICE wypuściło Merkury, czyli nową mapę do Battlefielda V. Teraz twórcy ujawnili dalsze plany rozwoju gry i zapowiadają się one ambitnie.
27 czerwca ukaże się Rozdział IV: Wbrew Przeciwnościom. Jego zwiastun pokazuje w akcji cztery nowe mapy. Provence osadzone zostanie na terenach okupowanej Francji i skoncentruje się na starciach na bliskich dystansach. Z kolei w Lofoten Islands udamy się do Norwegii, a centralnym punktem poziomu będzie fabryka ładunków wybuchowych, którą strona atakująca będzie musiała zniszczyć.
Dla miłośników dużej skali potyczek przygotowano osadzoną w Afryce Północnej mapę Al Sundan oraz grecką Maritę. Oba poziomy opracowano z myślą o starciach z 64 graczami.
Najciekawsza jest jednak sama końcówka zwiastuna, która ukazuje starcie z udziałem japońskich żołnierzy. To jasna wskazówka, że dalsze plany rozwoju gry obejmują front pacyficzny. Mamy nadzieję, że podczas targów E3 dowiemy się więcej na ten temat.
Przypomnijmy, że gra Battlefield V ukazała się w listopadzie zeszłego roku. Produkcja trafiła na PC oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Do lutego sprzedano 7,3 mln egzemplarzy. Wynik ten, choć wysoki, rozczarował wydawcę, gdyż jego prognozy były o milion sztuk wyższe.
W marcu ukazała się aktualizacja z trybem battle royale nazwanym Firestorm. Jej premiera była dokładnie tym, czego gra potrzebowała. W pierwszym tygodniu liczba grających zwiększyła się o 60%. Debiut tego wariantu rozgrywki stał się najpopularniejszym wydarzeniem sieciowym w historii całej marki.