Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 9 grudnia 2018, 13:37

autor: Adrian Werner

BATALJ - nadchodzi taktyczna strategia z mechami od weteranów EA DICE

Założony przez byłych pracowników studia DICE zespół Fall Damage pracuje nad grą BATALJ, czyli turową strategią taktyczną nastawioną na potyczki wieloosobowe.

Gra ukaże się w przyszłym roku. - BATALJ - nadchodzi taktyczna strategia z mechami od weteranów EA DICE - wiadomość - 2018-12-09
Gra ukaże się w przyszłym roku.
BATALJ W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Fall Damage
  2. Wydawca: Fall Damage
  3. Gatunek: strategia
  4. Platformy: PC
  5. Data premiery: 2019 r.

Dwa lata temu znane z serii Battlefield studio DICE opuścił jeden z jego założycieli - Markus Nyström. Wraz z kilkoma innymi weteranami tego zespołu wkrótce potem stworzył nową firmę, nazwaną Fall Damage. Teraz autorzy wreszcie zapowiedzieli swój pierwszy projekt. Okazała się nim nastawiona na rozgrywki multiplayer turowa strategia nazwana BATALJ, co w języku szwedzkim oznacza „bitwa”.

Produkcja zmierza wyłącznie na pecety i ukaże się w przyszłym roku. Autorzy uruchomili już zamkniętą betę. Osoby zainteresowane przetestowaniem gry powinny udać się na oficjalną stronę, dokonać rejestracji, a potem mieć nadzieję, że znajdą się w grupie wybranej przez deweloperów. Ponadto dwa klucze można otrzymać w drugim progu promocji Yogscast Jingle Jam 2018 w serwisie Humble Bundle.

BATALJ skoncentruje się na potyczkach między dwoma graczami, z których każdy będzie dowodził kilkuosobowym oddziałem. W grze znajdziemy łącznie 54 standardowe jednostki podzielone na trzy frakcje. Do tego dojdzie dziewięcioro bohaterów. Nigdy nie będziemy więc mogli mieć wszystkich możliwych wojowników w naszej grupie i kluczową rolę w zabawie odegra właściwe dobieranie składu oraz wyposażenia.

Walka toczona będzie w systemie turowym. Aby uatrakcyjnić rozgrywki wieloosobowe, obie strony mają wydawać rozkazy jednocześnie, a następnie będą obserwowały, jak ich polecenia są realizowane w tym samym czasie. Dzięki temu zamiast jedynie reagować na ruchy rywala, będziemy musieli nauczyć się przewidywać jego posunięcia.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej