Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 czerwca 2023, 10:10

autor: Adrian Werner

Basim w AC Mirage wydaje się przesadzony, jego „teleportacja” budzi kontrowersje

Gameplay Assassin’s Creed: Mirage zrobił na graczach dobre wrażenie. Wątpliwości budzi jednak jedna ze zdolności Basima.

Źródło fot. Ubisoft
i

Jedną z gwiazd wczorajszego pokazu firmy Ubisoft była gra Assassin’s Creed: Mirage. Prezentacja projektu została ogólnie przyjęta bardzo ciepło i wielu graczy docenia oferowany przez nią powrót do korzeni cyklu. Nie wszystkie elementy gameplaya spotkały się jednak z pozytywnym odbiorem.

  1. Wątpliwości budzi pokazana na materiale zdolność szybkiego eliminowania kilku wrogów. Gracz wpierw ich oznacza, a następnie bohater błyskawicznie pozbawia jednego po drugim życia.
  2. Problem w tym, że zabójca dosłownie teleportuje się między celami, co nie pasuje do dosyć realistycznego charakteru gry. W komentarzu towarzyszącym rozgrywce twórcy stwierdzają, że bohater po prostu tak szybko się porusza, ale w praktyce wygląda to jak teleportacja.
  3. Pewnym pocieszeniem jest fakt, że nie będziemy mogli często korzystać z tej zdolności, gdyż wymagać ma ona wpierw skutecznego wykonania serii cichych zabójstw. Umiejętność nie powinna zatem uczynić rozgrywki zbyt łatwą.
  4. Mimo to wygląda to dziwacznie. Fani na Reddicie komentują, że lepszym pomysłem byłoby dodanie animacji podbiegania do każdego celu i trudno nie zgodzić się z tymi opiniami.
  5. Inni fani spekulują jednak, że ta zdolność może być powiązana z jakimś artefaktem cywilizacji Isu, ale to wydaje się mało prawdopodobne.

Assassin’s Creed: Mirage zmierza na PC, konsole Xbox One, PlayStation 4, Xbox Series X/S i PlayStation 5 oraz streamingową usługę Amazon Luna. Premiera ma nastąpić 12 października tego roku.

  1. AC Mirage inspiruje się pierwszymi odsłonami. I na to czekałem od lat
  2. Oficjalna strona gry Assassin's Creed: Mirage

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej