Banjo i Kazooie oficjalnie w Sonic & Sega All-Stars Racing
Firmy SEGA oraz Microsoft oficjalnie potwierdziły dotychczasowe plotki o rzekomym wprowadzeniu do wyścigowej produkcji Sonic & Sega All-Stars Racing w wersji na Xboksa 360 postaci znanych z serii Banjo-Kazooie – najpopularniejszej marki studia Rare.
Firmy SEGA oraz Microsoft oficjalniepotwierdziły dotychczasowe plotki o rzekomym wprowadzeniu do wyścigowej produkcji Sonic & Sega All-Stars Racing w wersji na Xboksa 360 postaci znanych z serii Banjo-Kazooie – najpopularniejszej marki studia Rare.
Będziemy mieć tu zatem do czynienia z trzecią produkcją należącą do gatunku gier wyścigowych, w której otrzymamy okazję poprowadzenia pojazdów w skórze bohaterskiego miśka i nieokiełznanego ptaszyska (nie licząc zeszłorocznego Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts, w którym ściganie się było na porządku dziennym). Pierwszymi dwoma tytułami były Diddy Kong Racing na Nintendo 64 oraz Banjo-Pilot na Game Boy Advance.
Dodatkowo w Sonic & Sega All-Stars Racing na Xboksa 360 posiadacze konsoli będą mogli przejąć kontrolę nad swoimi Awatarami.
W Sonic & Sega All-Stars Racing otrzymamy okazję wcielenia się w najbardziej znane postacie wykreowane przez japoński koncern SEGA – m.in. Tailsa, Amigo, Sonika, małpkę AiAi z Super Monkey Ball, Doktora Eggmana bądź Ryo Hazukiego, głównego bohatera serii Shenmue. Rywalizacja będzie toczona na kilkudziesięciu zakręconych trasach, w większości osadzonych w krainach wzorowanych na światach z gier SEGA. Do naszej dyspozycji oddane zostaną zarówno tryby dla pojedynczego gracza, jak i opcja rozgrywki wieloosobowej (dla maksymalnie ośmiu osób). Pod względem stylu zabawy twórcą zaoferują nam grę wzorowaną na klasycznym Mario Kart.
Produkcja zostanie wydana na świecie w lutym 2010 roku, w wersjach na wspomnianego już Xboksa 360, PlayStation 3, Wii i Nintendo DS.