autor: Tomasz Pyzioł
Bandyci postapokaliptycznej przyszłości
Szwedzki zespół Grin, odpowiedzialny za wydane w zeszłym roku zręcznościowe wyścigi Ballistics, pracuje nad kolejną grą, zatytułowaną Bandits: Phoenix Rising. Tematyka nie zmieni się za bardzo, gdyż ponownie zasiądziemy za sterami futurystycznych pojazdów, jednak tym razem kołowych i poruszających się po powierzchni zniszczonej nuklearnie planety.
Szwedzki zespół Grin, odpowiedzialny za wydane w zeszłym roku zręcznościowe wyścigi Ballistics, pracuje nad kolejną grą, zatytułowaną Bandits: Phoenix Rising. Tematyka nie zmieni się za bardzo, gdyż ponownie zasiądziemy za sterami futurystycznych pojazdów, jednak tym razem kołowych i poruszających się po powierzchni zniszczonej nuklearnie planety.
Samochody (o ile można je tak nazwać) w Bandits: Phoenix Rising wyposażone będą w różne rodzaje uzbrojenia, za pomocą którego gracze mogą pozbywać się konkurentów na wytyczonej trasie. Misje dla jednego gracza połączone zostaną jednolitą fabułą, przypominającą klimaty z filmu „Mad Max”, a gracz będzie mógł wybrać swojego bohatera spośród dwóch dostępnych postaci: Fenneca lub Rewdalfa. Rozgrywka wieloosobowa pozwoli na grę w kilku trybach, zarówno zespołową jak i indywidualną typu Death Match. Bandits oparty został silniku graficznym z Ballistics, którego udoskonalono pod kątem współpracy z funkcjami DirectX 8. Na półkach sklepowych grę ujrzymy w czwartym kwartale 2002, a jej wydawcą będzie firma PAN Interactive. Więcej informacji na oficjalnej stronie gry.