Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 11 czerwca 2022, 08:17

autor: Adrian Werner

Baldur's Gate: Dark Alliance 2 trafi na PC szybciej, niż sądziliśmy

Firma Interplay oficjalnie zapowiedziała remaster Baldur's Gate: Dark Alliance 2. Gra trafi tego lata na PC oraz konsole XONE, PS4, XSX, PS5 i Switch. Na Steamie udostępniono już wymagania sprzętowe produkcji.

W lutym firma Interplay teasowała remaster Baldur's Gate: Dark Alliance 2, czyli popularnego RPG-a akcji z 2004 roku. Teraz projekt został zapowiedziany oficjalnie.

  1. Baldur's Gate: Dark Alliance 2 zmierza na pecety oraz konsole Xbox One, PlayStation 4, Nintendo Switch, Xbox Series X/S i PlayStation 5.
  2. Premiera nastąpi tego lata.
  3. Wersja PC sprzedawana będzie w serwisach Steam, GOG.com i Epic Games Store.
  4. Remaster gry pozwoli na zabawę w 4K.
  5. Baldur's Gate: Dark Alliance 2 zaoferuje lokalny tryb kooperacyjny na wszystkich platformach sprzętowych. Na Steamie możliwy będzie również sieciowy co-op dzięki wykorzystaniu funkcji Remote Play.
  6. Autorzy chwalą się, że gra będzie bardzo dobrze zoptymalizowana pod Steam Decka.

Przypomnijmy, że Baldur's Gate: Dark Alliance II zadebiutowało w 2004 roku na konsolach PlayStation 2 i Xbox. Gra spotkała się z ciepłym przyjęciem – wersja na PS2 uzyskała średnią ocen na poziomie 78% według serwisu Metacritic.

Warto na koniec wspomnieć, że w serwisie Steam pojawiła się już karta produkcji, dzięki czemu poznaliśmy jej wymagania sprzętowe. Na razie podano tam jednak tylko minimalną konfigurację potrzebną do zabawy w Baldur's Gate: Dark Alliance 2. Jest ona raczej adekwatna do epoki, z której pochodzi ten tytuł.

  1. Interplay – strona oficjalna

Baldur's Gate: Dark Alliance 2 – minimalne wymagania sprzętowe na PC

  1. Procesor: Intel Pentium 4 2 GHz / AMD Athlon XP 2400
  2. Karta grafiki: Nvidia GeForce FX 5700 lub analogiczny Radeon
  3. Pamięć RAM: 1 GB
  4. Miejsce na dysku: 6 GB
  5. System operacyjny: 64-bitowy Windows 7

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej