Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 lipca 2015, 15:10

autor: Adrian Werner

Assassin's Creed: Syndicate - nowy filmik animowany wprowadza w fabułę gry

Firma Ubisoft opublikowała krótki filmik animowany, wprowadzający w fabułę Assassin's Creed: Syndicate. Jego twórcą jest F. Gary Gray, czyli reżyser takich filmów jak Negocjator czy Włoska robota.

Firma Ubisoft przyzwyczaiło nas, że seria Assassin’s Creed nie ogranicza się do rynku gier i marka rozwijana jest także w innych mediach. Najnowszym przykładem tej godnej pochwały tradycji jest trwający ponad cztery minuty film animowany, stworzony jako część kampanii promującej nadchodzące Assassin's Creed: Syndicate. Wprowadza on w tło fabularne, zaznajamia z zabójcami oraz pokazuje kilka osób, które będą miały nieszczęście stać się naszymi celami w trakcie kampanii.

Wydawca do opracowania filmiku zaangażował reżysera imieniem F. Gary Gray, który ma na koncie takie produkcje kinowe jak Negocjator, Włoska robota, Prawo zemsty czy tegoroczne Straight Outta Compton. Natomiast za warstwę wizualną projektu odpowiadał artysta Pop Mhan, znany z licznych komiksów z serii He-Man. Warto wspomnieć, że w zeszłym roku Ubisoft opublikowało podobną animację w celu promowania Assassin's Creed: Unity. Tamten projekt powstał wspólnymi siłami reżysera Roba Zombie i ilustratora Tony’ego Moore’a.

Przypomnijmy, że Assassin's Creed: Syndicate zmierza na PC, Xboksa One i PlayStation 4. Edycje konsolowe trafią do sprzedaży 23 października tego roku. Natomiast wersja pecetowa ukaże się w późniejszym, ale jeszcze nie sprecyzowanym terminie. Na pocieszenie gracze komputerowi otrzymali obietnicę, że tym razem ich wydanie będzie bardziej dopracowane i lepiej zoptymalizowane.

  1. Assassin's Creed: Syndicate – oficjalna strona gry
  2. Widzieliśmy Assassin’s Creed: Syndicate – GTA w wiktoriańskim Londynie

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej