autor: Wojciech Antonowicz
Asheron's Call II – najnowsze informacje
Pierwszą i dosyć istotną informacją jest to, iż sequel do niesamowicie popularnej na świecie gry online Asheron's Call nie będzie się nazywał Asheron's Call II (taka jest aktualna nazwa projektu), co w pośredni sposób może sugerować, iż kolejna produkcja Turbine Ent. będzie odbiegać częściowo od swojego pierwowzoru zarówno pod względem fabuły jak i tematyki.
Pierwszą i dosyć istotną informacją jest to, iż sequel do niesamowicie popularnej na świecie gry online Asheron's Call nie będzie się nazywał Asheron's Call II (taka jest aktualna nazwa projektu), co w pośredni sposób może sugerować, iż kolejna produkcja Turbine Ent. będzie odbiegać częściowo od swojego pierwowzoru zarówno pod względem fabuły jak i tematyki.
Richard Aihoshi – „Jonric” z RPGVault miał okazję rozmawiać ze Scottem Herringtonem jednym z szefów Turbine na temat postępów w pracach nad grą. Podczas 30 minutowej prezentacji wczesnej wersji demonstracyjnej, widać było wyraźnie, iż choć projekt ten został ogłoszony oficjalne dopiero w lutym tego roku to prace nad nim musiały trwać wcześniej i postępują w bardzo zadawalający sposób. To co przykuło uwagę w demie to bardzo realistyczne zrealizowanie warunków naturalnych otoczenia takich jak np. wiatr i niebo. Ogólne wrażenia wizualne z gry, zgodne zresztą z zapowiedziami twórców to chęć wprowadzenia do gry online standardu graficznego zgodnego z grami typu singleplayer, czyli brak kompromisów jakościowych.
Zgodnie z zapewnieniami producentów gra ma być nową jakością w dziedzinie MMOCRPG zarówno pod względem grywalności, łatwości obsługi interface’u jak i grafiki. Zobaczymy, wszyscy producenci mówią zawsze to samo choć w wypadku Turbine Ent. (znanej z doświadczenia i zaawansowania technicznego programistów) i Microsoftu (wiadomo o co chodzi) zapewnienia te mogą się ziścić.
Asheron's Call Sequel E3 2001 Report - Richard Aihoshi
Turbine Entertainment Software
Na ilustracji pod spodem znajdziecie jedną z postaci z nowego wcielenia Asheron’s Call.