autor: Michał Bobrowski
Arsenał B.J. Blazkowicza...
Atakując pozycję przeciwnika, czy też broniąc swoich pozycji w grach typu Quake III, Counter-Strike, czy Return to Castle Wolfenstein niejednokrotnie w naszych rękach znajdują się przeróżne rodzaje broni. O ile, w przypadku tej pierwszej najczęściej mamy do czynienia z fikcyjnymi „giwerami”, o tyle w dwóch kolejnych tytułach, są w naszym arsenale figurują „komputerowe adaptacje” autentycznych pistoletów i karabinów...
Atakując pozycję przeciwnika, czy też broniąc swoich pozycji w grach typu Quake III, Counter-Strike, czy Return to Castle Wolfenstein niejednokrotnie w naszych rękach znajdują się przeróżne rodzaje broni. O ile, w przypadku tej pierwszej najczęściej mamy do czynienia z fikcyjnymi „giwerami”, o tyle w dwóch kolejnych tytułach, są w naszym arsenale figurują „komputerowe adaptacje” autentycznych pistoletów i karabinów...
Niejednokrotnie jednak, „to” z czego strzelamy ma niewiele wspólnego ze swoim rzeczywistym odpowiednikiem. Osoby zainteresowane sprawdzeniem, jak ta sytuacja wygląda w przypadku nadchodzącego wielkimi krokami Return to Castle Wolfenstein zachęcam do lektury artykułu „The Weapons of Wolfenstein” opublikowanego na serwisie 3DactionPlanet, zawierającego opis uzbrojenia dostępnego w tej grze. Obok krótkiego rysu historycznego, znajduje się tam również ciekawa analiza porównawcza wersji komputerowej z oryginałem...