Army of Two debiutuje na rynku elektronicznej rozrywki
Po wielu opóźnieniach i problemach pozycja o tytule Army of Two zadebiutowała na światowym rynku gier. Historia Riosa i Salema – dwóch najemników mogących polegać wyłącznie na sobie i kilku innych członkach organizacji Security & Strategy Corporation – jest dostępna w Stanach Zjednoczonych, a już jutro zadebiutuje na terenie Europy.
Po wielu opóźnieniach i problemach pozycja o tytule Army of Two zadebiutowała na światowym rynku gier. Historia Riosa i Salema – dwóch najemników mogących polegać wyłącznie na sobie i kilku innych członkach organizacji Security & Strategy Corporation – jest dostępna w Stanach Zjednoczonych, a już jutro zadebiutuje na terenie Europy.
Tego samego dnia, 7 marca, odbędzie się polska premiera Army of Two. Na nasz rynek trafią obie wersje programu, powstałe z myślą o posiadaczach Xboksa 360 oraz PlayStation 3. Warto zauważyć, że opisywana pozycja została już oceniona przez Zachodnie media. Średnia ocen w serwisie Gamerankings kształtuje się na poziomie 76-78%, co oznacza, że niestety nie mamy do czynienia z wielkim, pod względem jakościowym, hitem.
Akcję gry umieszczono w wielu, znanych z czołówek gazet, miejscach konfliktów. Nasi bohaterowie są świetnie wyszkolonymi najemnikami. Pracują dla wielkiej wojskowej korporacji, działającej wszędzie tam, gdzie dyplomacja zawiodła. Rios jest starszym i bardziej doświadczonym żołnierzem, pełni początkowo rolę mentora. Z kolei Salem jest młodszy, bardziej zapalczywy, woli najpierw działać, później myśleć.
Współpraca pomiędzy głównymi bohaterami jest najważniejszym i najbardziej rozbudowanym elementem gry. Partnerzy nie tylko się osłaniają, ale też pomagają sobie nawzajem pokonywać przeszkody terenowe i koordynować akcję. W przypadku postrzelenia jednego z bohaterów, drugi musi zapewnić rannemu warunki do ewakuacji. Jednym z największych atutów Army of Two jest tryb sieciowej kooperacji.
Więcej informacji na temat dzieła Electronic Arts dostarczy Wam nasza Encyklopedia. Serdecznie zapraszamy do jej przeglądania.