autor: Adam Kaczmarek
Armed Assault zbliża się wielkimi krokami...
Fani realistycznej walki i wojny z pewnością odliczają dni do premiery jednego z gorętszych tytułów 2006 roku. Ucieszy ich fakt, że w opublikowanym przez serwis TotalVideoGames wywiadzie, Victor Bocan, nadzorujący prace nad ArmA oraz przedstawiciel IDEA Games, Jiri Rydl, przedstawili graczom nowe informacje i screenshoty, pochodzące już z zaawansowanego etapu produkcji sequela Operation Flashpoint.
Fani realistycznej walki i wojny z pewnością odliczają dni do premiery jednego z gorętszych tytułów 2006 roku. Ucieszy ich fakt, że w opublikowanym przez serwis TotalVideoGames wywiadzie, Victor Bocan, nadzorujący prace nad ArmA oraz przedstawiciel IDEA Games, Jiri Rydl, przedstawili graczom nowe informacje i screenshoty, pochodzące już z zaawansowanego etapu produkcji sequela Operation Flashpoint.
Nie podano oficjalnej daty premiery, ale pewną wskazówką może być odpowiedź Victora na pytanie związane z wyspą, na której rozgrywać się będzie kampania: „So don't hesitate to visit it soon” („Nie wahajcie się odwiedzić jej już wkrótce”). Słowa te są o tyle pocieszające, że do tej pory programiści BiSu w ogóle omijali pytania związane z okresem wydania. Można więc stwierdzić, że ArmA na pewno pojawi się planowo, w okolicach wakacji.
Nowe informacje związane z Armed Assault:
- oficjalna nazwa wyspy to Sahrani,
- obecnie nad ArmA pracuje 15 developerów, którzy dokańczają graficzne elementy środowiska,
- każde drzewo znajdujące się w lesie ma swoje własne parametry fizyczne (jedno będzie się niszczyć łatwo, drugie trudniej),
- w grze pojawią się ptaki,
- A.I. nie będzie działało schematycznie i w zależności od sytuacji będzie zmieniać taktykę,
- w multiplayerze będzie można skorzystać z pomocy botów,
- wiele modów do OFP będzie działać również w ArmA po specjalnej konwersji programem edytującym.
Panowie z BiSu udostępnili również nowe screenshoty przedstawiające jedno z miasteczek znajdujących się na wyspie.