Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 22 października 2017, 09:27

autor: Kamil Zwijacz

Aquanox: Deep Descent - wkrótce odbędzie się zamknięta beta multiplayera

Podwodna strzelanka Aquanox: Deep Descent doczeka się wkrótce kolejnej zamkniętej bety multiplayera, do której dostęp otrzymają m.in. osoby uczestniczące w poprzednich testach.

Aquanox: Deep Descent roztacza przed nami mroczną wizję, w której ludzie nie mogą dłużej żyć na powierzchni planety. - Aquanox: Deep Descent - wkrótce odbędzie się zamknięta beta multiplayera - wiadomość - 2017-10-23
Aquanox: Deep Descent roztacza przed nami mroczną wizję, w której ludzie nie mogą dłużej żyć na powierzchni planety.

Studio Digital Arrow poinformowało, że w dniach 27-29 października odbędzie się zamknięta beta multiplayera gry Aquanox: Deep Descent. Będą mogli wziąć w niej udział wszystkie osoby, które swego czasu dorzuciły się na produkcję na Kickstarterze lub miały dostęp do wcześniejszych testów. Ponadto możecie też liczyć na rozmaite rozdawnictwa oraz rejestrację, przy czym w oficjalnym komunikacie nie stwierdzono, gdzie można się zapisać – na stronie gry również nie widnieje żadna zakładka umożliwiająca wyrażenie chęci udziału. W becie sprawdzimy się w dwóch trybach – Team Deathmatch i Deathmatch – na czterech różnych mapach. Deweloperzy umożliwią rozgrywanie spotkań 4 na 4 lub 8 na 8 graczy.

Aquanox: Deep Descent w skrócie:
  • pierwszoosobowa, podwodna strzelanka;
  • tworzona przez studio Digital Arrow;
  • ukaże się w tym roku na komputerach osobistych.

Aquanox: Deep Descent to pierwszoosobowa strzelanka, w której kierujemy podwodnymi pojazdami. Akcja rozgrywa się w przyszłości. Ziemia stała się nieprzyjazną planetą, na której nie może istnieć życie na powierzchni. Ludzie przenieśli się więc w głębiny oceanów, obierając sobie za dom dawne stacje badawcze i podwodne kopalnie.

O Aquanox: Deep Descent po raz pierwszy usłyszeliśmy w sierpniu 2013 roku, kiedy to firma THQ Nordic (wtedy jeszcze Nordic Games) poinformowała o rozpoczęciu prac nad projektem. Na pierwsze konkrety przyszło nam jednak poczekać rok. Po kolejnych dwunastu miesiącach wystartowała zbiórka pieniędzy na Kickstarterze, która zakończyła się sukcesem – zamiast 75 tysięcy dolarów, o które poproszono graczy, udało się pozyskać niecałe 96 tysięcy. Premiera pełnej wersji ma się odbyć w tym roku, ale dokładny termin nie jest jeszcze znany.