autor: Radosław Grabowski
Animacja w Army of Two na platformie Xbox 360 płynniejsza niż na PlayStation 3?
Studio korporacji Electronic Arts, zlokalizowane w Montrealu, jest miejscem powstawania Army of Two – obiecującej strzelaniny TPP, kładącej silny nacisk na kooperację dwóch osób i mającej ujrzeć światło dzienne w drugiej połowie bieżącego roku. Redakcja internetowego serwisu Maxconsole twierdzi, że jeden z developerów z drużyny EA zdradził jej interesującą wiadomość na temat owej gry.
Studio korporacji Electronic Arts, zlokalizowane w Montrealu, jest miejscem powstawania Army of Two – obiecującej strzelaniny TPP, kładącej silny nacisk na kooperację dwóch osób i mającej ujrzeć światło dzienne w drugiej połowie bieżącego roku. Redakcja internetowego serwisu Maxconsole twierdzi, że jeden z developerów z drużyny EA zdradził jej interesującą wiadomość na temat owej gry.
Zakulisowy informator twierdzi, iż wersja dla Xboxa 360 na obecnym etapie produkcji pozwala na uzyskanie animacji o maksymalnej prędkości sześćdziesięciu klatek na sekundę. Tymczasem edycja dla PlayStation 3 osiąga zaledwie połowę tego pułapu. Oczywiście twórcy mają jeszcze nieco czasu na doszlifowanie obu wersji. Nam pozostaje chociażby oglądanie takich obrazków, jak zamieszczone poniżej.