Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 9 lipca 2007, 12:42

autor: Piotr Doroń

Amerykańska premiera Stranglehold w wersjach na PS3 i PC opóźniona?

Fani dynamicznych filmów akcji rodem z Hong Kongu z wypiekami na twarzy oczekują światowej premiery gry Stranglehold. Pozycja, nad którą pieczę sprawuje sam John Woo, zostanie wydana na konsole Xbox 360 i PlayStation 3, a także komputery osobiste. Wszystko wskazuje na to, że dwie ostatnie wersje trafią do amerykańskiej sprzedaży nieco później od tej, która zmierza na sprzęt koncernu Microsoft.

Fani dynamicznych filmów akcji rodem z Hong Kongu z wypiekami na twarzy oczekują światowej premiery gry Stranglehold. Pozycja, nad którą pieczę sprawuje sam John Woo, zostanie wydana na konsole Xbox 360 i PlayStation 3, a także komputery osobiste. Wszystko wskazuje na to, że dwie ostatnie wersje trafią do amerykańskiej sprzedaży nieco później od tej, która zmierza na sprzęt koncernu Microsoft.

Takie wnioski można wysnuć analizując zaktualizowaną ofertę amerykańskiej sieci sklepów GameStop. Owa sieć utrzymuje, że premiera edycji powstających z myślą o PS3 i PC została przesunięta o dwa tygodnie. Powinna się zatem odbyć 20 sierpnia 2007 roku. Według GameStop wersja przeznaczona na 360-tkę trafi na półki sklepowe zgodnie z planem. Podobny los spotkał także zestaw kolekcjonerski, który będą mogli nabyć posiadacze Xboksa 360 oraz PS3.

Póki co ewentualna zmiana amerykańskiej daty premiery Stranglehold nie wpłynęła w żaden sposób na europejski rynek. Tutejsze sklepy wysyłkowe w dalszym ciągu utrzymują, że sprzedaż wszystkich trzech edycji programu rozpocznie się 7 września 2007 roku. Niemniej jednak będziemy bacznie obserwować czy aktualna sytuacja się nie zmieni.

Osoby, które chciałyby uzupełnić swoją wiedzę na temat Stranglehold powinny skierować swoje kroki ku naszej Encyklopedii.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej