autor: Marek Grochowski
Amerykanie kupili już 300 tys. sztuk Guitar Hero: On Tour
Bardzo dużym zainteresowaniem cieszy się w Stanach Zjednoczonych najnowsza odsłona serii Guitar Hero, przeznaczone na konsolę NDS On Tour. Produkcja studia Vicarious Visions potrzebowała tylko siedmiu dni, aby stać się jednym z najgłośniejszych tytułów dedykowanych w tym roku handheldowi Nintendo.
Bardzo dużym zainteresowaniem cieszy się w Stanach Zjednoczonych najnowsza odsłona serii Guitar Hero, przeznaczone na konsolę NDS On Tour. Produkcja studia Vicarious Visions potrzebowała tylko siedmiu dni, aby stać się jednym z najgłośniejszych tytułów dedykowanych w tym roku handheldowi Nintendo.
W pierwszym tygodniu od amerykańskiej premiery, która odbyła się 22 czerwca, muzyczna zręcznościówka rozeszła się w nakładzie 300 tys. egzemplarzy. Wydawca pozycji, koncern Activision, nie kryje radości z powyższego faktu i dodaje że pod względem wyników sprzedaży debiut On Tour można uznać za największy sukces w dotychczasowych poczynaniach firmy na platformie Dual Screen. Co więcej, przenośna odsłona Guitar Hero wbiła się szturmem do pierwszej piątki najchętniej kupowanych gier na starcie, wydanych kiedykolwiek przez Activision.
Co ciekawe, początkowo wydawca On Tour odnosił się krytycznie do idei przeniesienia serii GH na handhelda, jednak specjaliści z Vicarious Visions przekonali swoich zleceniodawców, że są w stanie sprostać zadaniu przerobienia konsoli Nintendo na wirtualną gitarę i w efekcie gra trafiła na rynek. W Polsce tytuł ukaże się 18 lipca nakładem firmy Licomp Empik Multimedia, a jego cena wyniesie 249 zł.