autor: Kamil Zwijacz
Amazon otwiera sklep PlayStation Network
W sklepie Amazon rozpoczęto sprzedaż cyfrowych wersji gier i dodatków znanych z usługi PlayStation Network. Niestety obecnie oferta przeznaczona jest tylko dla mieszkańców Stanów Zjednoczonych.
Do oferty sieci sklepów Amazon dołączyły cyfrowe wersje gier z usługi PlayStation Network. Dzięki temu rozwiązaniu osoby posiadające konsole PlayStation 3, PlayStation Vita oraz PlayStation 4 (premiera w USA 15 listopada, w Europie 29 listopada) nie są już ograniczone tylko do jednego sprzedawcy.
Póki co w sklepie PlayStation Network w Amazonie znajdują się tylko wybrane gry, dodatki czy też przepustki sieciowe, a oferta skierowana jest wyłącznie do amerykańskich klientów. W przyszłości można się jednak spodziewać nie tylko dalszego poszerzania biblioteki dostępnych tytułów, lecz także udostępnienia zakupów osobom z innych państw.
Co tak naprawdę oznacza to dla graczy? Z jednej strony funkcjonalność ta umożliwi klientom Amazonu korzystanie z oferty PlayStation Network w swoim ulubionym sklepie. Z drugiej strony można spodziewać się rozmaitych promocji, niezależnych od tego, co oferuje firma Sony.
Amazon to największa internetowa sieć sklepów założona w 1994 roku. Firma trudni się sprzedażą wielu produktów – od książek, przez filmy i gry wideo, po ubrania i artykuły gospodarstwa domowego. Koncern jest też producentem czytników e-booków marki Kindle.