autor: Bartłomiej Stachura
A.I.M. Racing na horyzoncie
Rosyjskie SkyRiver Studios, ekipa odpowiedzialna za A.I.M. oraz jego sequel A.I.M. 2, ogłosiła, że trwają wzmożone prace nad kontynuacją serii. O ile wcześniejsze odsłony były swego rodzaju hybrydami gry akcji, symulatora, cRPG oraz przygodówki, to A.I.M. Racing, bo tak zwać się będzie najnowsza gra Rosjan, skoncentruje się przede wszystkim na jednym elemencie – symulacji Glidera (szybowca przyszłości).
Rosyjskie SkyRiver Studios, ekipa odpowiedzialna za A.I.M. oraz jego sequel A.I.M. 2, ogłosiła, że trwają wzmożone prace nad kontynuacją serii. O ile wcześniejsze odsłony były swego rodzaju hybrydami gry akcji, symulatora, cRPG oraz przygodówki, to A.I.M. Racing, bo tak zwać się będzie najnowsza gra Rosjan, skoncentruje się przede wszystkim na jednym elemencie – symulacji Glidera (szybowca przyszłości).
Gra oferować będzie ponad 50 futurystycznych tras pełnych bonusów i pułapek. Wszystko to osadzone, podobnie jak poprzednie części, w świecie opuszczonym przez ludzi – na planecie Range-4. Gracz dostanie do dyspozycji 30 unikatowych pojazdów oraz cały arsenał śmiercionośnych zabawek do eksterminacji przeciwników w czasie wyścigu – nie zabraknie min, rakiet czy działek plazmowych. Dostępne będą także szczegółowe statystyki dokonań zawodników oraz tryb multiplayer z internetowym rankingiem najlepszych wyników.
Premiera gry zapowiedziana jest na luty 2007, a dla co bardziej niecierpliwych przewidziano trailer do pobrania tutaj.