Afterparty - przygodówka o imprezowaniu w piekle nowym projektem autorów Oxenfree
Znany z Oxenfree zespół Night School Studio pracuje nad grą Afterparty, czyli przygodówką traktującą o imprezowaniu w piekle. Premiera zaplanowana została na 2019 rok.
- Deweloper gry: Night School Studio
- Wydawca: Night School Studio
- Gatunek: przygodówka
- Platforma: PC
- Data premiery: 2019 r.
Studio Night School, znane z wyśmienitego Oxenfree, wreszcie ujawniło swój kolejny projekt. Okazała się nim przygodówka Afterparty, która ma zadebiutować w 2019 roku. Na razie potwierdzono jedynie wersję pecetową, ale patrząc po poprzedniej produkcji zespołu, późniejsze konwersje na inne platformy są prawdopodobne.
Głównymi bohaterami Afterparty jest para najlepszych przyjaciół - Milo i Lola. Na początku gry oboje umrą i trafią do piekła. Na szczęście okaże się, że sytuacja nie jest beznadziejna. Odkryją bowiem sposób na uniknięcie wiecznego pobytu w tym miejscu i powrót do świata żywych. Nie będzie to jednak łatwe, gdyż osiągnięcie tego celu wymagać ma pokonania samego Szatana w zawodach na picie alkoholu.
Podczas zabawy zwiedzimy wiele sekcji piekła, opartych na różnych wierzeniach, a w każdej z nich centralnym punktem ma być bar, gdzie trzeba będzie pokonać lokalnych bywalców w różnych typach zawodów, nie tylko na picie, ale również np. w konkursie karaoke. Ostatecznym celem ma być odkrycie sposobu na dostanie się na imprezę zorganizowaną przez Szatana, gdyż tylko tam zdołamy wyzwać go na alkoholowy pojedynek.
Afterparty ma mieć bardziej rozbudowane mechanizmy rozgrywki niż Oxenfree. Eksploracja piekła zrealizowana zostanie w stylu typowym dla gier narracyjnych, koncentrując się na zwiedzaniu lokacji i prowadzeniu rozmów. Natomiast wizyty w barach przypominać mają klasyczne przygodówki, pozwalając nam swobodnie przełączać się między Milo i Lolą w celu gromadzenia przedmiotów i wskazówek oraz rozwiązywania zagadek. Podczas rozgrywki kluczową rolę odegra także właściwe dobieranie alkoholi, gdyż wiele trunków ma mieć konkretny wpływ na zdolności postaci, np. dodawać im odwagi.