autor: Tomasz Pyzioł
A Tale in the Desert - wirtualny świat starożytnego Egiptu
Ruszył kolejny projekt gry massive multiplayer online cRPG zatytułowanej A Tale in the Desert, umiejscowionej tym razem w realiach starożytnego Egiptu. Firma eGenesis pracuje nad możliwie najdokładniejszym odwzorowanie realiów tej antycznej kultury, łącznie z wszelkimi aspektami politycznymi, gospodarczymi i strukturą społeczną.
Ruszył kolejny projekt gry massive multiplayer online cRPG zatytułowanej A Tale in the Desert, umiejscowionej tym razem w realiach starożytnego Egiptu. Firma eGenesis pracuje nad możliwie najdokładniejszym odwzorowanie realiów tej antycznej kultury, łącznie z wszelkimi aspektami politycznymi, gospodarczymi i strukturą społeczną.
W grze wykorzystany zostanie nowoczesny engine 3D, którego wydajność umożliwi renederowanie każdego obiektu samodzielnie, dzięki czemu dokładnie oddane zostanie nawet każde źdźbło trawy. W przeciwieństwie do innych masywnych gier sieciowych nie będzie tu walki, broni, zbroi czy pk (player killer). Będziemy za to mogli czynnie uczestniczyć w życiu wirtualnego świata, wznosząc budowle czy zostając specjalistą z określonej dziedziny wiedzy.
Rozwój postaci następował będzie w ramach udziału w różnorodnych projektach grupowych, którym będziemy mogli przewodzić lub tylko w nich uczestniczyć. Jedną z najistotniejszych dziedziną będzie dyplomacja i polityka oparta na zasadach demokracji. Gracz kandydujący do sfer rządzących musi złożyć petycję podpisaną przez 1000 innych graczy. Kolejną innowacją jest wprowadzenie do gry typu MMOcRG fabuły, prowadzającej do zakończenia gry.