Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 listopada 2016, 11:07

autor: Adrian Werner

A Rose in the Twilight - platformówka autorów Disgaea ukaże się wiosną na PC i PlayStation Vita

Opracowana przez japońskie studio Nippon Ichi Software platformówka A Rose in the Twilight doczeka się wersji anglojęzycznej. Poza wydaną już w Kraju Kwitnącej Wiśni edycją na PlayStation Vita powstanie także konwersja na pecety.

Firma NIS America zapowiedziała, że ponura japońska platformówka A Rose in the Twilight doczeka się wersji anglojęzycznej. Produkcja ukaże się wiosną przyszłego roku na pecety oraz PlayStation Vita. To kolejny przykład projektu, który w Kraju Kwitnącej Wiśni zadebiutował wyłącznie na konsoli, a decyzję o opracowaniu konwersji PC podjęto dopiero wtedy, gdy zdecydowano się wydać grę na rynkach zachodnich.

Gra opowie o losach dziewczyny, która pewnego dnia obudzi się w tajemniczym zamku, z którego coś wyssało cały kolor i zamroziło czas. Bohaterka szybko odkryje, że może odwracać te efekty dzięki przeklętemu cierniowi wyrosłemu na jej plecach. Na początku podróży spotka przyjaznego olbrzyma i para wspólnymi siłami spróbuje znaleźć drogę ucieczki z twierdzy.

A Rose in the Twilight będzie platformówką o mocnych elementach logicznych. Znajdziemy w niej tradycyjne eksplorowanie dwuwymiarowych map i unikanie pułapek. Równie dużo czasu spędzimy jednak na rozwiązywaniu zagadek. Podczas przygód znajdować będziemy kałuże krwi, którą bohaterka ma być w stanie zaabsorbować, by potem przekazać ją obiektom w otoczeniu. Dokonanie tego przywróci przedmiotom kolory i wyrwie je z paraliżu czasowego, tym samym pozwalając na ich wykorzystanie.

Moce związane z krwią umożliwią bohaterce także zdobywanie licznych zdolności specjalnych, np. pozwalających na wyższe skoki. Kluczową rolę odegra również towarzyszący nam olbrzym. Nadludzka siła pozwoli mu na podnoszenie i rzucanie ciężkimi obiektami, co przyda się podczas rozwiązywania zagadek i omijania przeszkód.

Gra ma być bardzo trudna. Podczas zabawy będziemy ginęli dosyć często, ale każda taka śmierć ma nam zapewnić wskazówki, dzięki którym unikniemy powtórzenia tych samych błędów w przyszłości.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej