Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 sierpnia 2007, 08:10

60 klatek na sekundę w Unreal Tournanment III na PlayStation 3

Dziennikarze obecni na targach Games Convention mogli wczoraj zobaczyć w akcji grę Unreal Tournament III, której opracowania podjęła się firma Epic Games, Inc. Na prezentacji w Lipsku obecni byli m.in. redaktorzy serwisu Computer and Video Games i to właśnie oni ujawnili ciekawe informacje dotyczące tego programu.

Dziennikarze obecni na targach Games Convention mogli wczoraj zobaczyć w akcji grę Unreal Tournament III, której opracowania podjęła się firma Epic Games, Inc. Na prezentacji w Lipsku obecni byli m.in. redaktorzy serwisu Computer and Video Games i to właśnie oni ujawnili ciekawe informacje dotyczące tego programu.

60 klatek na sekundę w Unreal Tournanment III na PlayStation 3 - ilustracja #1

Po pierwsze, Unreal Tournament III w wersji na konsolę PlayStation 3 w pełni wykorzystuje kontroler SIXAXIS – dzięki wbudowanemu do pada sensorowi ruchu można poruszać bronią, a także sterować lewitującą nad ziemią deską (hoverboard), którą będą dysponować wszyscy gracze biorący udział w zmaganiach. Po drugie, redaktorzy serwisu Computer and Video Games ujawnili, że gra będzie pracować na PlayStation 3 z prędkością sześćdziesięciu klatek na sekundę. Po trzecie, edycje na PC i konsolę firmy Sony Corporation są niemal identyczne pod względem oprawy wizualnej. Unreal Tournament III w wersji na Xboksa 360 nie jest w Lipsku pokazywany.

Gra trafi do sklepów w listopadzie. Wpierw Unreal Tournament III zostanie wydany na PC i PlayStation 3. Użytkownicy konsol Xbox 360 muszą uzbroić się w cierpliwość i poczekać na swoją edycję programu do pierwszego kwartału przyszłego roku.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej