Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 18 czerwca 2007, 13:56

3D Realms ujawnia Earth No More

Pracownicy firmy 3D Realms Entertainment, Inc. oraz fińskiego studia Recoil Games Ltd. (powołanego do życia w marcu bieżącego roku), połączą swoje siły w celu stworzenia nowej strzelaniny, zatytułowanej Earth No More – czytamy w najnowszym numerze magazynu Game Informer. Napędzany silnikiem Unreal Engine 3 produkt, zadebiutuje na rynku za dwa lata.

Pracownicy firmy 3D Realms Entertainment, Inc. oraz fińskiego studia Recoil Games Ltd. (powołanego do życia w marcu bieżącego roku), połączą swoje siły w celu stworzenia nowej strzelaniny, zatytułowanej Earth No More – czytamy w najnowszym numerze magazynu Game Informer. Napędzany silnikiem Unreal Engine 3 produkt, zadebiutuje na rynku za dwa lata.

Akcja gry przeniesie nas do małego miasteczka w Nowej Anglii (region w północno-wschodniej części Stanów Zjednoczonych), które zostało poddane kwarantannie przez miejscowe władze. Stan wyjątkowy zawdzięczamy trującym pnączom, rozprzestrzeniającym się w szalonym tempie po najbliższej okolicy. Tajemnicza roślina stanowi ogromne zagrożenie dla mieszkańców, gdyż potrafi przeobrażać teren oraz mutować faunę i florę. W Earth No More zmagania rozpoczniemy w odciętej od świata mieścinie, z której oczywiście spróbujemy się wydostać. Podczas ucieczki pomoże nam pięciu napotkanych po drodze bohaterów niezależnych. Interakcja z członkami utworzonego w ten sposób zespołu, ma być jednym z najmocniejszych punktów nowego programu. Oprócz rozbudowanego trybu dla jednego gracza, Earth No More umożliwi również zmagania w trybie kooperacji kilku osobom naraz.

Nowa gra przygotowywana jest z myślą o PeCetach oraz konsolach Xbox 360 i PlayStation 3.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej